וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי שנסע לטיול שלפני הגיוס: ישראלי בן 19 נהרג בתאונה בזנזיבר

הצעיר, תושב המרכז שהיה לפני גיוס לצה"ל, נהרג מפגיעת משאית באי שבו שהה בחופשה. משרד החוץ מסר כי ההודעה נמסרה למשפחתו וכי קונסול ישראל בניירובי ואנשי המשרד פועלים להשבת גופתו לישראל

כביש בזנזיבר. Flickr, מערכת וואלה! NEWS
פועלים להשבת גופת הצעיר לישראל. זנזיבר/מערכת וואלה! NEWS, Flickr

צעיר ישראלי בן 19 נהרג אתמול (רביעי) בתאונת אופנוע בזנזיבר - כך נמסר ממשרד החוץ. על פי הודעת המשרד, הצעיר, תושב המרכז, נהרג מפגיעת משאית בעת שרכב על אופנוע בחבל הארץ, השייך לטנזניה. עוד נמסר כי מרגע קבלת ההודעה פועלים קונסול ישראל בניירובי שבקניה, מיכאל בוזגלו, והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ להשיב את גופתו של הצעיר לישראל.

ההרוג הוא בן למשפחה שעלתה מצרפת לפני כ-20 שנה. אביו משמש גבאי בבית הכנסת הסמוך לבית המשפחה, שבה שלושה ילדים נוספים. אחד השכנים סיפר כי הצעיר היה לפני גיוס ונסע לטיול אתמול. עשרות בני אדם פקדו את בית המשפחה וקרוביו מבצעים הכנות לקראת השבעה.

מוקדם יותר החודש נהרגה אדווה בן דהן, ישראלית בת 36 מגבעתיים, בתאונת דרכים בעמק ספיטי שבמדינת הימאצ'ל פרדש, בצפון הודו. יחד עמה נפצעו ארבעה ישראלים נוספים. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי המשטרה במדינה פתחה בחקירת המקרה. ברכב נסעו חמשת הישראלים, תיירת נוספת מארצות הברית שנפצעה אף היא וכן נהג מקומי. עובדת במשטרה סיפרה כי הרכב נסע ממנאלי למחוז קולו ובמרחק של כ-115 קילומטרים מנקודת מוצאו צלל לתוך תהום בסמוך לקיילונג. עוד דווח כי הוא התרסק מכביש רחב ויחסית לא מסוכן לנסיעה, כך שאחד החשדות הוא שהתאונה נגרמה כתוצאה מבמהירות מופרזת.

עוד בוואלה! NEWS:
תאילנד חוזרת להוציא להורג: אסיר הומת בזריקה לראשונה מ-2009
אסד מגביר את המתקפות בגבול הגולן; דיווח: חיזבאללה נסוג מהחזית
משרד החוץ הסיני: "תומכים בכל דרך שתוביל לשיפור מצבה הכללי של קוריאה הצפונית"

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully