וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה השנייה בעולם: קנדה אישרה שימוש בקנאביס לצורכי פנאי

20.6.2018 / 9:45

קנדה הצטרפה לאורוגוואי והפכה למדינה הראשונה ב-G7 שמאפשרת שימוש בסם שלא למטרות רפואיות. כלכלות גדולות נוספות יעקבו מקרוב. טרודו: "היה קל מידי עבור הילדים שלנו להשיג מריחואנה , אנו משנים את זה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

הסנאט הקנדי אישר אמש (שלישי) לגליזצית קנאביס, ובכך הפך את קנדה לראשונה מבין מדינות G-7 שאישרו את המהלך. מדובר במדינה השנייה בעולם שאישרה שימוש אישי בקנאביס אחרי אורוגוואי.

52% מחברי הבית העליון בפרלמנט תמכו בלגליזציה בעוד שרק 29% התנגדו. מכירת הקנאביס תחל בתוך שמונה עד 12 שבועות. ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו הבטיח כי יעביר לגליזצית קנאביס לשימוש עצמי בקמפיין הבחירות שלו בשנת 2015. הלגליזציה לא תחול על קטינים ועל פשעים הקשורים בקנאביס.

"זה נהיה קל מידי עבור הילדים שלנו להשיג מריחואנה - ולעבריינים לקטוף את הרווח. היום אנו משנים את זה. תוכנית הרגולציה והלגליזציה של המריחואנה אושרה בסנאט", כתב טרודו בטוויטר שלו.

בתור המעצמה הכלכלית הראשונה שאישרה לגליזצית קנאביס, קנדה עומדת להיות מפוקחת מקרוב על ידי מדינות השוקלות גם הן את הסדרת המריחואנה. משקיעים מרחבי העולם צפויים לנהור אל קנדה וליצור חוות לגידול קנאביס.

עוד בוואלה! NEWS:
למרות זיהום המים והרעב: שיפור במצב נשים וילדים בצפון קוריאה
ארה"ב פורשת ממועצת זכויות האדם של האו"ם: "ארגון צבוע וחסר בושה"
"כמו מוסוליני": שר הפנים באיטליה רצה לפקוד צוענים ועורר סערה

קנדה מריאוחה לגיליזציה ה-20 ביוני 2018. רויטרס
מאות אלפי בני אדם חוגגים את לגליזצית המריחואנה, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully