וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותים קפה שחור ואוהבים לבלות עם המשפחה: הקצינים הקרביים החדשים

20.6.2018 / 6:00

צה"ל פרסם נתונים אודות מסיימי קורס קצינים קרביים ה-51 לרגל חגיגות היובל של בית הספר לקצינים. בין הנתונים המעניינים ניתן להבחין כי מרבית הצוערים הקרביים שייכים לחיל ההנדסה הקרבית, 43% מהצוערים אוהבים לשתות קפה שחור ו78% מהם דירגו את שניצל א' כמנה המועדפת

טקס סיום קורס קצינים אחוד מחזור 45. דובר צה"ל
הקצינים הקרביים מעדיפים לבלות עם חברים ומשפחה/דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם היום (רביעי) נתונים אודות מסיימי קורס קצינים קרביים ה-51 לרגל חגיגות היובל של בה"ד 1, בית הספר לקצינים. טקס הסיום יתקיים היום בבה"ד ובמסגרתו יוענק לרב-נגד יצחק טאיטו, החייל הוותיק ביותר בצה"ל שמשמש כנגד המשמעת של הבה"ד מזה חמישים שנה, פרס מפעל חיים. את הפרס יעניק אלוף קובי ברק, מפקד זרוע היבשה.

מנתוני דובר צה"ל עולה כי מרבית הצוערים הקרביים מגיעים מחיל הנדסה קרבית, חיל השריון ומערך הגנת הגבולות ו-91% מכלל הצוערים הם גברים. כמו כן, נראה כי שיעור גבוה של צוערים גרים בערים ואילו 6% בלבד גרים בקיבוצים. בהקשר זה ניתן להבחין כי 68% מהחיילים הקרביים שמגיעים לבה"ד 1 גרים באזור מרכז הארץ.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב פורשת ממועצת זכויות האדם של האו"ם: "ארגון צבוע וחסר בושה"
הדרך לזיכוי עוד רחוקה: הפסיקה לא מבשרת טובות לנאשמי דומא
דיווח: בידי המשטרה ראיות שמילצ'ן תיווך בין נתניהו למוזס

טקס סיום קורס קצינים אחוד מחזור 44, בה"ד 1. פברואר 2016. דובר צה"ל
מרבית הצוערים הקרביים במחזור 51 שייכים לחיל הנדסה קרבית/דובר צה"ל

בנוגע לשאלה "מה הוא מיקומך במשפחה?" 40% מהנשאלים ציינו כי הם ילדי ה"סנדוויץ'" כלומר, הילדים האמצעיים. אחריהם מגיעים האחים הבכורים ולבסוף 25% מהצוערים הם הילדים הצעירים ביותר בבית.

ההרגלים שלנו בבוקר יכולים להעיד עלינו הרבה ואולי גם האופן שבו אנו מעדיפים לשתות את הקפה. אי לכך, 43% מהצוערים הקרביים השיבו כי הם אוהבים לשתות קפה שחור. יתר הנשאלים העידו כי הם מעדיפים קפה הפוך, נס קפה, ולבסוף 14% השיבו כי אינם שותים קפה כלל.

גם לחדר האוכל הגיעו השאלות ומפתיע לגלות ש-78% מהצוערים דירגו את שניצל א' כמנה הצבאית המועדפת עליהם. הקוסקוס זכה לאהדה בקרב 14% מהנשאלים בלבד. נראה כי המיתוסים על מנות הקרב נותרו על כנן מפני ש-4% בלבד החשיבו אותן כמועדפות עליהם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הערך הצה"לי המשמעותי ביותר: דבקות במטרה וחתירה לניצחון

הבילוי המועדף ביותר על ידי הצוערים הקרביים הוא לצאת לבלות עם חברים ומשפחה, נתון שזכה לאהדה אצל 63% מהנשאלים. בהמשך סולם הבילויים ניתן למצוא את מערך הטיולים בערך שהוגדר על ידי 32% מהנשאלים כבילוי מועדף, ובתחתית נמצאים צפייה בטלוויזיה וקריאת ספרים.

נתון מעניין נוסף מגלה בפנינו ש-62% מהצוערים הקרביים היו חניכים או מדריכים בתנועות נוער ואילו 38% סיפרו כי לא השתייכו לאף ארגון או תנועה. כמו כן, מפתיע לגלות כי 84% מהנשאלים השיבו כי חשבו על קצונה לפני שהתחילו את שירותם הצבאי. בתוך כך, 43% מהם ציינו כי הערך הצה"לי המשמעותי ביותר עבורם הוא דבקות במטרה וחתירה לניצחון. לאחר מכן ציינו 14% מהחיילים את ערך הדוגמא האישית, 13% מהם התייחסו לערך הרעות, 9% הרגישו ששליחות הוא הערך החשוב ביותר עבורם ובקצה ניתן למצוא את הערכים אחריות ומקצועיות.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • בה"ד 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully