וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה הושלך בסמוך לכוח משמר הגבול בחברון; אין נפגעים

כוחות צה"ל ומשטרה פתחו בסריקות לאחר שקול פיצוץ עז נשמע בסמוך לעמדת בידוק שבה היו שוטרים ליד מערת המכפלה. חבלני משטרה עושים דרכם לזירה. לא דווח על נזק וטרם נעצרו חשודים

שוטר מג"ב סמוך למערת המכפלה, דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
לוחם מג"ב בסמוך למערת המכפלה/חטיבת דובר המשטרה

פיצוץ עז נשמע הערב (שלישי) בסמוך לאחת מעמדות הבידוק המאוישות על ידי לוחמי משמר הגבול בכניסה למערת המכפלה בחברון שבחטמ"ר יהודה. אין נפגעים ולא דווח על נזק. חבלני משטרה עושים דרכם לזירה ונבדקת האפשרות כי מדובר במטען שהושלך לעבר הלוחמים.


מדובר בפעם השנייה החודש בה מנסים גורמי טרור לפגוע בלוחמים תוך שימוש במטעני חבלה. לפני כשבועיים אותר מטען בסמוך לאחת העמדות, מטען שהורכב ממיכלי גז קטנים. המטען שאותר נוטרל על ידי חבלני המשטרה.

לפני כשבועיים נורה ונהרג בידי כוח צה"ל פלסטיני שניסה לדרוס חיילים בחברון בקרבת מערת המכפלה. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים בקרב הכוח. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי צוותי רפואה של הסהר האדום הוזעקו למקום אך כי צה"ל מנע מהם גישה לזירה.

המחבל, רמי סבארנה בן ה-35, תושב מחנה הפליטים בית אומר, ניסה לדרוס קצין ולוחם באמצעות טרקטור מסוג "בובקאט". מדובר צה"ל נמסר כי הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד, שבמהלכו הסתובב המחבל והמשיך לנסוע במטרה לדרוס אזרחים שעברו במקום. לוחם שעמד על גג מבנה באזור ביצע ירי לעבר המחבל והרג אותו.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: לא רוצה שילדים יילקחו מההורים, צריך לגרש משפחות שלמות
גורם אמריקני: "ארה"ב תודיע הערב על פרישה ממועצת זכויות האדם"
שב"כ על החלטת ביהמ"ש: "עומדים מאחורי ממצאי חקירת הרצח בדומא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully