וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאית סימסה: "אני כמעט בבית"; ואז נאנסה ונרצחה באוסטרליה

אורידיקה דיקסון הותקפה סמוך לביתה בעת שהייתה בדרכה לביתה לאחר מופע מוצלח בבר במלבורן. גופתה נמצאה במגרש כדורגל, "כמעט בטוחה בבית, מה איתך?", כתבה בהודעתה האחרונה. מותה גרם להד ציבורי ברשתות החברתיות במדינה. המשטרה מסרה כי השניים לא הכירו

הסמס האחרון: "אני כמעט בבית"; קומיקאית צעירה נאנסה ונרצחה באוסטרליה

אורידיקה דיקסון בת ה-22 באוסטרליה נאנסה ונרצחה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
אורידיקה דיקסון/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

ג'יימס טוד בן ה-19 נעצר אמש (שישי) בחשד לאונס ורצח הקומיקאית אורידיקה דיקסון בת ה-22 באוסטרליה. הקומיקאית הצעירה הותקפה סמוך לביתה בעת שהייתה בדרכה חזרה לביתה לאחר מופע מוצלח בבר במלבורן. מותה גרם להד ציבורי גדול באוסטרליה.

ברשת הטלוויזה המקומית בעיר דווח כי דיקסון הייתה במרחק כמה מאות מטרים מביתה כאשר הותקפה, ודקות ספורות לפני מותה סימסה לחברה: "כמעט בטוחה בבית, מה איתך?". הרשויות המקומיות מסרו כי דיקסון הותקפה בפרברי מלבורן בשעה 22:30 ביום חמישי ונמצאה ללא רוח חיים בבוקר שלאחר מכן במגרש כדורגל באזור. ג'יימס טוד הסגיר עצמו למשטרה ומואשם באונס ורצח, עוד נמסר מרשויות הביטחון כי טוד לא הכיר את דיקסון.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: הואצו עבודות הקמת המכשול האסטרטגי בעזה
בן 34 נהרג מפגיעת סירה בכנרת; 3 צעירים תקפו משפחות נופשים
אוסטרליה: למרות התמיכה - לא נעביר את השגרירות בישראל לירושלים

אורידיקה דיקסון בת ה-22 באוסטרליה נאנסה ונרצחה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
נמצאה במגרש כדורגל בעיר/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

למרות שדיקסון לא הייתה מפורסמת, היא תיזכר כקומיקאית כשרונית בתחילת דרכה. "הייתה לה תשוקה רבה כלפי בעיות של נשים וצדק חברתי. היא יצרה חומרים רבים על בסיס נושאים אלו ושילבה אותם במופעיה הקומיים", אמרה הקומיקאית ניקי בארי ל-ABC אוסטרליה.

הרשתות החברתיות באוסטרליה געשו עקב מותה ותושבי אוסטרליה ספדו לדיקסון. הרצח שלה החזיר לדיון הציבורי את נושא האלימות כלפי נשים. מקרה זה הזכיר לתושבים את פרשת הרצח של ג'יל מגהאר שמצאה מותה בפרברי מלבורן בשנת 2012, לאחר מכן 30 אלף בני אדם צעדו בהפגנה במחאה על אלימות כלפי נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully