וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי בן 28 מהצפון נהרג בתאונת דרכים באוקראינה

13.6.2018 / 17:12

ההרוג, תאאר חליל מהיישוב בענה שבגליל, מת מפצעיו בבית החולים יום לאחר שנפצע בתאונה בצפון המדינה. הוא סיים בשבוע שעבר את לימודי הרפואה במדינה

תאאר חליל, ישראלי בן 28 מבענה שנהרג בתאונה באוקראינה, 13 ביוני 2018. מערכת וואלה!
חליל/מערכת וואלה!

תאאר חליל, בן 28 מהיישוב בענה שבגליל, מת מפצעיו היום (רביעי) לאחר שנפצע אתמול בתאונת דרכים באוקראינה. חליל סיים בשבוע שעבר את לימודי הרפואה במדינה. באתר החדשות "פנורמה" דווח כי חליל היה אמור לחגוג את טקס סיום הלימודים בעוד כמה ימים, וכי התאונה אירעה כשהיה בדרכו לעיר חרקוב שבצפון המדינה, שם למד.

לפני כשבועיים נהרג אדווה בן דהן, בת 36 מגבעתיים, בתאונת דרכים בעמק ספיטי שבמדינת הימאצ'ל פרדש בצפון הודו. יחד עמה נפצעו ארבעה ישראלים נוספים. הם פונו לבית החולים, ובכלי תקשורת מקומיים דווח כי המשטרה במדינה פתחה בחקירת המקרה. בכלי הרכב נסעו חמשת הישראלים, תיירת נוספת מארצות הברית שנפצעה אף היא וכן נהג מקומי. עובדת במשטרה סיפרה כי הרכב נסע ממנאלי למחוז קולו ובמרחק של כ-115 קילומטרים מנקודת מוצאו, צלל לתוך תהום.

בחודש ינואר נהרג הישאם פואד אבו עבייד, בן 23 מלקייה, בתאונה ברומניה. אבו עבייד היה סטודנט בשנה השלישית ללימודי רפואה במדינה. שבוע לפני כן נהרג בתאילנד רדואן סביחי, צעיר בן 28 מהכפר מסר שבגליל התחתון. סביחי טייל עם חברים באי קוסמוי ונפצע קשה בקפיצה ממפל. לאחר כמה ימי אשפוז, מת מפצעיו.

עוד בוואלה! NEWS
בגלל שהשתתפה בטיול שנתי: צה"ל יגייס צעירה שביקשה פטור מטעמי דת
שקד הציגה את החוק למלחמה בזנות: קנסות עד אלפי שקלים וסדנה טיפולית
אשת צוות נוספת נעצרה בגן בגבעתיים: "אטפל בבעיותיי הנפשיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully