וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק 2000: כבל ייחקר שנית ביום חמישי, לבני מסרה עדות פתוחה

11.6.2018 / 19:24

לוואלה! NEWS נודע כי לבני מסרה עדות בפרשה העוסקת בהגבלת עיתון "ישראל היום" לכאורה בתמורה לסיקור אוהד לנתניהו, לאחר שפורסם בעבר כי היועמ"ש הורה לכך. ח"כ כבל מהמחנה הציוני ייחקר השבוע פעם נוספת

עריכה: ניב מעוז ותום זואילי

ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) מסרה בשבועות האחרונים עדות פתוחה במשטרה בנוגע לתיק 2000 - כך נודע היום (שני) לוואלה! NEWS. ח"כ איתן כבל, שנחקר פעם אחת באזהרה בפרשה, יזומן לחקירה נוספת ביום חמישי הקרוב.

לפני כחודש פרסם העיתונאי מוטי גילת ב"כאן" כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לזמנו לחקירה נוספת, ולגבות עדות גם מלבני. כעת מתברר כי לבני כבר מסרה את העדות.

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר בפרקליטות על חקירות נתניהו: נתאמץ שהפרטים יובהרו לפני הבחירות
הערכה במשרד המשפטים: החלטה בכל תיקי נתניהו רק לקראת סוף השנה
הזמנדלבליט: כששום דבר לא בוער חוץ מהמדינה

ציפי לבני בראיון ליעקב אילון 2 בינואר 2018. ראובן קסטרו
מסרה עדות. לבני/ראובן קסטרו

כבל נחקר בינואר האחרון במסגרת הפרשה העוסקת בתיאום לכאורה להגבלת עיתון "ישראל היום" בתמורה לסיקור אוהד בעיתון "ידיעות אחרונות" ובאתר ynet לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. כבל נחקר במשך כמה שעות בגין עבירות מרמה ושוחד, בחשד שסייע להעביר את "חוק ישראל היום" בכנס תהקודמת, שהיה צפוי לסייע לעיתונו של מוזס. שעה קלה לאחר ששוחרר הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו כי השיב לכל שאלות החוקרים וכי הוא סומך על רשויות החוק. "כמו תמיד פעלתי כחוק ואני מציע להתאזר בסבלנות עד השלמת החקירה", הוסיף. מהמשטרה נמסר כי חקירתו של כבל "מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים שלמה למברגר אמר לפני כשבוע כי הפרקליטות תפעל להביא לידיעת הציבור את פרטי החקירות שבהן מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים 1000, 2000 ו-4000 בטרם יתקיימו בחירות לכנסת. למברגר אמר בדיון בוועדת השקיפות של הכנסת בראשות ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) בנושא חקירות נבחרי ציבור כי החקירות נמצאות ב"ישורת הסופית" וכי "אם יהיו בחירות ייעשה מאמץ עילאי שהציבור יכיר את הפרטים לפניהן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איתן כבל דיון ועדת חקירה להסדרי חוב. יצחק הררי, דוברות הכנסת,
ייחקר בשנית. כבל/יצחק הררי, דוברות הכנסת

בחודש שעבר דווח בחדשות 2 כי עד המדינה ניר חפץ סיפק שמות של מעורבים נוספים בתיק 2000, בהם גם אדם שמעורבותו תפתיע רבים כשתפורסם. מסביבתו של נתניהו נמסר בתגובה לפרסום זה כי מדובר ב"מחוזר של הדלפות שגם מהן לא כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully