וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה: נתניהו ציוני מסריח - שהורג את תושבי עזה

שר החוץ של המדינה המבודדת השתלח בראש הממשלה, בעקבות סרטון שפרסם ובו הציע לאזרחי איראן עזרה בהתפלת מים. "הוא פושע ושקרן אז ההצעה לא רלוונטית"

צילום: מתוך הפיסבוק של רה"מ בנימין נתניהו

שר החוץ הצפון קוריאני, רי יונג-הו, תקף היום (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינה אותו "ציוני מסריח". זאת בעקבות סרטון שפרסם אתמול נתניהו ובו פנה לאזרחי איראן ואמר כי ישראל מוכנה לסייע להם בטיהור מים.

"הוא פושע ושקרן אז ההצעה לא רלוונטית", כתב רי בחשבון הטוויטר שלו, כשהוא מגיב לסרטון שפרסם נתניהו בחשבון הטוויטר שלו אתמול. "הוא לא טורח להציע מים לתושבי עזה, אלא הורג אותם במקום זאת".

גם איראן תקפה בחריפות את היוזמה של ישראל, שכוללת גם השקת אתר בשפה הפרסית ובו הסברים על הטכנולוגיה שפותחה במדינה בתחומי התפלת המים והמחזור. דובר משרד החוץ בטהראן אמר כי "נתניהו רוצח ילדים" בעזה.

ההתייחסות החריגה של הבכיר הצפון קוריאני מגיעה בזמן שהמנהיג קים ג'ונג און שוהה בסינגפור, לקראת הפסגה ההיסטורית מחר עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

לקריאה נוספת בנושא
"נפלא כאן, התרגשות באוויר": טראמפ וקים ייפגשו אחד על אחד
סינדרלה בסינגפור: המהפך הגדול של קים מול המערב המתפרק

בסרטון שפרסם אתמול נתניהו אמר: "לישראל יש את הידע למנוע קטסטרופה סביבתית באיראן, ואני רוצה לחלוק את המידע הזה עם אזרחי איראן, אבל למרבה הצער איראן מונעת את כניסתם של ישראלים לתחומיה אז עלינו להיות יצירתיים. אנחנו נשיק אתר בפרסית עם תכניות מפורטות לגבי הדרכים שבהן ניתן למחזר מי ביוב אנחנו נדגים לחקלאים האיראניים כיצד הם יכולים להשקות את גידוליהם ולהציל את משפחותיהם".

לדבריו, "המשטר האיראני צועק מוות לישראל, ובתגובה ישראל צועקת חיים לעם האיראני. העם האיראני הוא טוב והגון, הוא לא צריך להתמודד עם המשטר האכזרי לבדם. אנו אתכם. אנחנו נעזור כך שמיליוני איראניים לא יצטרכו לסבול השנאה של המשטר האיראני לא תעצור את הכבוד והידידות בין שני העמים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נתניהו קרא לאיראנים להיעזר בטכנולוגיות הישראליות להתפלת מים כדי להתמודד עם משבר המים שמכה באיראן לאחרונה. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו שותה מים בסרטון/לשכת העיתונות הממשלתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully