וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרובות משפחה ובבנות של חברים: עו"ד מהמרכז מואשם במעשים מגונים

שמונה מתלוננות, רובן קטינות וחלקן בנות פחות מ-14, סיפרו כי הוא נהג ללטף אותן ללא הסכמתן. באחד המקרים, הוא אף שאל אחת מהן אם הוא מטריד אותה, ועל אף שהגיבה בחיוב, הוא המשיך במעשיו

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
עו"ד מואשם במעשים מגונים/ShutterStock

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בימים האחרונים כתב אישום נגד עורך דין מאזור המרכז, שנאשם במעשים מגונים בשמונה מתלוננות, בהן ארבע קרובות משפחתו וארבע בנות של חבריו. רובן היו קטינות בזמן שבוצעו לכאורה המעשים, וחלקן אף היו בנות פחות מ-14. בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר אותו ביום שישי למעצר בית.

על פי כתב האישום, הנאשם נהג ללטף את הקטינות ללא הסכמתן, בחלקים שונים של גופן ולעתים מתחת לבגדים. כך, למשל, מתואר מקרה שבו לן אצל קרובי משפחתו, ובבית שהתה גם בתם בת ה-14. לפי הפרקליטות, הוא ליטף אותה בצוואר, בעורף, בגב התחתון, בבטן, לעתים מתחת לבגדיה. בשלב מסוים הסתובב אליו הקטינה. הוא שאל אותה אם הוא מטריד אותה, והיא השיבה בחיוב. למרות זאת, מתואר בכתב האישום, נישק אותה על לחיה ולאורך ידה עם לשונו.

במקרה אחר שמוזכר בכתב האישום, מתואר כיצד הנאשם התארח יחד עם משפחתו ומשפחות נוספות בבית חברים, כשבבית שהתה באותו הזמן גם בתם של החברים, ה', שהייתה בת 16. במהלך הביקור ליטף את בטנה של החברים מתחת לבגדים, והיא בתגובה צעקה את שמו בכעס.

סנגוריו של הנאשם, עורכי הדין מורן פינטו וייס וקובי מרגולוב, מסרו כי לאחר שיקבלו לידיהם את חומר החקירה יגבשו עמדתם וישטחו טענותיהם בפני בית המשפט.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ נגד שישה: כשנשיא ארה"ב הפך לאיש המבודד במערב
ילדים מצאו עפיפון ממולכד ביישוב בעוטף עזה; אין נפגעים
הקבינט דן במשבר בעזה ללא החלטות; הרמטכ"ל התריע: "המצב מחריף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully