וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר פלסטיני נהרג מירי של צה"ל בהפרות סדר בנבי סאלח

חיילים ירו בפלסטיני שיידה אבנים לעברם בהפרת סדר בדרום השומרון. בסרטון שפורסם ברשת נראים החיילים בזירת האירוע לצד כתם גדול של דם כשתושבי המקום מטיחים בהם: "אין לכם אנושיות. גנבים". צה"ל: "האירוע יתוחקר"

עריכה: ניב מעוז

צעיר פלסטיני נורה למוות על ידי כוח צה"ל במהלך הפרת סדר בכפר נבי סאלח שבדרום השומרון. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים פלסטינים לצד חיילי צה"ל בזירת האירוע, כשבקרבתם כתם גדול של דם על האדמה. החיילים רוכנים מעל הצעיר שפצעים על גופו, כשבמקביל נשמעות צעקות ורעשי המולה ברקע.

בשלב מסוים אחד מהפלסטינים מטיח בחיילים: "תסתכלו על כתם הדם. אין לכם אנושיות, כשאתם הורגים ילד..." החיילים מתרחקים משם בזמן שכמה מהפלסטינים הולכים בעקבותיהם וקוראים בחלקם: "הרגת אותו. גנבים. אתם גנבים".

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: טיל משוגר מספינת טילים לעבר מל"ט בתרגיל חיל הים
צרפת: הצהרת איראן על העשרת האורניום מתקרבת ל"קו האדום" שלנו
קומבינה מסביב לשעון: משגיח אחד, 20 שעות עבודה ביממה בתשעה עסקים

אירוע ירי בנבי סלאח- תיעוד: חיילי צה"ל טיפלו בצעיר פלסטיני שנורה ונפצע באורח קשה במהלך עימותים בכפר. אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי

מדובר צה"ל נמסר כי ההרוג יידה אבן לעבר כוחות צה"ל, ופגע בראשו של אחד החיילים. האירוע התרחש במהלך הפרת סדר שכללה מעל עשרה פלסטינים, שבמהלכה הגיב צה"ל באמצעים לפיזור הפגנות. עוד הוסיפו בצה"ל כי הכוח שהיה במקום טיפל בפלסטיני לפני שנקבע מותו וכי "האירוע מתוחקר".

בתוך כך, צה"ל הדף לאחרונה את הביקורת שהופנתה כלפיו לאחר מותה של הפרמדיקית הפלסטינית רז'אן נג'אר מירי בהפגנה בגבול רצועת עזה בסוף השבוע האחרון. לפי תחקיר ראשוני שנערך בצבא, נמצא כי לא בוצע לעברה ירי ישיר של כוחות הצלפים. לפי אחד מכיווני החקירה שנבדקים, מדובר בירי שפגע באדמה וניתז לכיוונה של נג'אר מבלי שהיה ירי ישיר לעברה. נג'אר הפכה לסמלה החדש של מחאות הגדר וברשתות החברתיות שיתפו גולשים רבים את תמונותיה שבהן היא מעניקה טיפול לפצועים.

(עדכון ראשון: 11:20)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הפלסטיני ההרוג מהעימות בנבי סלאח , 6 ביוני 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
הפלסטיני שנהרג בנבי סאלח/מערכת וואלה! NEWS, --

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully