וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הכלולות הסתיים במעצר: חתן הורחק מאשתו הטרייה בשל ויכוח

הוויכוח התפתח בין בני הזוג לאחר שהגבר חזר לביתו בשעת לילה מאוחרת כשהוא שתוי. שוטרים הגיעו בעקבות תלונות השכנים על הצעקות ועיכבו אותו לחקירה - שבסיומה הוא אף הורחק מאשתו. עורך דינו מתח ביקורת על המשטרה: "קודם עוצרת ורק אחר כך מבררת מה קרה"

חופה. ShutterStock
חופה בירושלים/ShutterStock

ליל חתונתו של תושב ירושלים הסתיים במעצרו - ובהרחקתו מהכלה. בשבוע שעבר המשטרה עיכבה גבר לחקירה בעקבות תלונות השכנים על צעקות מהדירה שלו ושל אשתו הטרייה. הוויכוח, שאירע בליל הכלולות של בני הזוג, התפתח ביניהם בעת שהיה החתן רווי בשתיית אלכוהול, כך לפי פרקליטו.

החתן מצא את עצמו לבדו באולם, ללא אורחים או כלתו. הוא נותר ללא כסף ולקח טרמפים הביתה בשלוש וחצי לפנות בוקר, שם מצא את אשתו. המשטרה הגיעה למקום ועיכבה את הגבר לחקירה בחשד לתקיפה. בסיומה של החקירה הוחלט לשלוח אותו למעצר בית בבית הוריו, הנמצא מחוץ לירושלים, למשך שבוע. כמו כן הוחלט להרחיקו מאשתו למשך 15 ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
מסע ההרג הסתיים בהתאבדות: רצח שישה - וירה בעצמו במלון באריזונה
האם תצטרף ירדן לרכבת האביב הערבי?
בשל הצפיפות בבתי הכלא: שב"חים פלסטינים ייכלאו במתקן סהרונים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
גבר עצור/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בעקבות ההחלטה, הגישו בני הזוג ערר לבית המשפט בירושלים. על אף שהמשטרה ביקשה להמשיך את מעצר הבית וההרחקה מאשתו, האישה טענה מצדה כי היה מדובר בוויכוח בלבד וכי לא הוגשה תלונה. שלשום, אחרי שלושה ימים שבהם הגבר שהה במעצר הבית, קיבלה שופטת בית המשפט חוי טוקר את טענות הזוג הצעיר כי הם רק נישאו, כי אין להם עבר פלילי וכי יש לתת להם את ההזדמנות לפתור ביניהם.

פרקליטו של החתן, עו"ד אריאל עטרי, מתח ביקורת על התנהלות המשטרה. לדבריו, "אם יש צעקות - המשטרה קודם עוצרת ורק אחר כך מבררת מה קרה. אם צועקים גבר ואישה עוצרים, כמובן, את הגבר. ואם מדובר בזוג שהתחתן שלוש שעות קודם - מרחיקים את בני הזוג לשבועיים". עו"ד עטרי הוסיף כי "לאשרנו, יש לכל אזרח עדיין את הזכות לצעוק".

"במקום להבין את הסיטואציה האנושית, המשטרה גילתה אטימות ראויה לציון", הוסיף הפרקליט. "חלם זה כאן. לשמחתנו, השופטת טוקר גילתה אנושיות רבה, קבעה דיון דחוף בשעה לא מקובלת והחזירה את החתן והכלה הטריים זו לזרועות זה. אין ספק שבני הזוג לא ישכחו, לעולם, את ליל הכלולות שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

המשטרה: "הקצין פעל בסמכות ועל יסוד החומר המצוי בפניו"

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל לוקחת ברצינות רבה כל תלונה שעניינה חשד לאלימות במשפחה. חובתנו לוודא כי לא קיימת כל סכנה וכי הסביבה בבית בטוחה. על כן גופי החקירה מונחים לבצע כל בדיקה ופעולת חקירה הנדרשת לתכלית זו. כך היה גם במקרה זה עם קבלת הדיווח במשטרה על צעקות חריגות מהדירה, הגיעה המשטרה מיד למקום, פתחה בחקירה ולבסוף, החליט קצין המשטרה על שחרור החשוד בתנאים מגבילים בהתאם לסמכותו על פי דין".

עוד נמסר כי "על מקצועיותה ונכונותה של החלטה זו, ניתן ללמוד גם מדברי בימ"ש שציין במפורש כי הקצין פעל בסמכות ועל יסוד חומר החקירה שהיה מצוי בפניו אשר היה בו להקים את החשד הנדרש בכדי להגיע להחלטה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully