וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע ההרג הסתיים בהתאבדות: רצח שישה - וירה בעצמו במלון באריזונה

6.6.2018 / 0:32

דוויט ג'ונס בן ה-56 רצח פסיכיאטר, שתי יועצות משפטיות, פסיכולוג שטיפל בבנו וזוג מקומי, רובם קשורים להליכי גירושים שעבר. המשטרה פתחה במצוד אחריו, שנגמר כשגופתו התגלתה במלון דרכים

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מדינת אריזונה שבארצות הברית סערה בשבוע החולף בגלל שישה מקרי רצח שבוצעו על פי החשד על ידי אדם אחד, דוויט ג'ונס בן ה-56. אמש המרדף הזה הגיע לסיומו, כשג'ונס התאבד במלון דרכים שבו שהה. ג'ונס נעצר בשנת 2009 בחשד שהיכה את זוגתו לשעבר, ומאז חי במשך תשע שנים בבתי מלון. לפי המשטרה המקומית, חלק ממקרי הרצח קשורים לגירושים שעבר, ועליהם ביקש לנקום.

מסע הרצח החל ביום חמישי, אז רצח את הפסיכיאטר שאותו נדרש לפגוש במסגרת הליכי הגירושים שלו. יממה לאחר מכן, ביום שישי, הוא ירה למוות בשתי יועצות משפטיות במרכז העיר סקוטסדייל, בבניין החברה שבו עבדו. השתיים עבדו במשרד עורכי הדין שייצג את אשתו של ג'ונס במשפט הגירושין. בלילה שבין ראשון לשני נרצח גם פסיכולוג נוסף, שלא היה קשור למשפט הגירושין, אך חלק משרד עם פסיכולוג אחר שטיפל בבנו של ג'ונס. בנוסף, הוא חשוד בכך שהרג גבר ואישה בביתם באריזונה, אם כי לא ברור מה הרקע למקרה זה.

עוד בוואלה! NEWS:
שפך קפה - וניגב: צפו בראש ממשלת הולנד מנקה בפרלמנט
צפו בהיסטוריה בסעודיה: רישיון נהיגה ראשון מונפק לאישה
51 שנה לאחר מלחמת ששת הימים: "קול הרע"ם" מקהיר נדם

הרוצח הסדרתי דווייט ג'ונס.מאריזונה, ארה"ב. רויטרס
"הוא סבל מהפרעות רגשיות רבות". ג'ונס/רויטרס

המשטרה עקבה אחריו בימים האחרונים, ואיתרה אותו אתמול במלון דרכים באריזונה. לדברי המשטרה המקומית, בזמן שכוח משטרתי פינה את המלון מיושביו נשמעו יריות, מאוחר יותר נמצאה בחדר גופתו של ג'ונס. "הוא סבל מהפרעות רגשיות רבות", אמרה גרושתו קוני ג'ונס. "באופן אישי, חששתי לשלומי בתשע השנים האחרונות. אין לי מילים להביע את הרגשות כלפי המשפחות החפות מפשע שנפגעו".

(עדכון ראשון: 22:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הכניסה לבית המלון בו התבצר הרוצח הסדרתי דווייט ג'ונס.מאריזונה, ארה"ב. ShutterStock
מלון הדרכים שבו התאבד ג'ונס/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully