וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בדרום ת"א: פצועים בקטטה בין אריתריאים; אוטובוס נרגם

6.6.2018 / 0:43

כוחות רבים של המשטרה הוזרמו למקום ועצרו 11 מהמעורבים בעימותים. כמה קטטות פרצו בימים האחרונים בין אזרחי המדינה המתנגדים למשטר ובין תומכיו. שמשת אוטובוס נופצה, לא היו נפגעים. שגריר אריתריאה בישראל הגיע למטה המשטרה בניסיון להרגיע את הרוחות

צילום: משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

חמישה בני אדם נפצעו אתמול (שלישי), בהם אחד באורח קשה מאוד, בקטטה שפרצה בין נתינים זרים במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. במהלך העימותים נופץ חלון אוטובוס שהיה במקום כתוצאה מיידוי אבנים. כוחות רבים של המשטרה הוזרמו למקום כדי להשיב את הסדר, ועצרו 11מהמעורבים. ההתפרעויות פרצו ברחובות יסוד המעלה, נווה שאנן ופין שבדרום העיר. הפצועים פונו לבית החולים איכילוב, ולמקום הוזעקו כוחות נוספים, בהם יחידות יס"מ ומג"ב.

במשטרה מסרו כי בני אדם רבים נמצאים במקום כשהם חמושים במקלות, סכינים ואבנים, והזעיקו את כלל כוחות המחוז לזירה. במקביל מתרחשות במקום שתי הפגנות של תומכי גירוש מבקשי המקלט ומתנגדיו.

כמה קטטות פרצו בימים האחרונים בין נתיני אריתריאה המתנגדים למשטר במדינה ובין תומכיו של הנשיא איסאייס אפוורקי, על רקע חגיגות יום העצמאות למדינה שצוינו גם בישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
"איך תומך משטר יכול להיות פליט?": העימותים בקהילה ביום העצמאות האריתריאי
העבודה החדשה של יאיר נתניהו: אחראי רשתות חברתיות ב"שורת הדין"
תיעוד: רמזור נופל על רכב סמוך לעכו; "הנהג התעלף במהלך הנהיגה"

חלון אוטובוס נופץ במהלך קטטה בין נתוני אריתריאה בתל אביב, 5 ביוני 2018. חטיבת דובר המשטרה
חלון האוטובוס שנופץ באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, היום/חטיבת דובר המשטרה

שגריר אריתריאה בישראל ובכירים בצוות הדיפלומטי של השגרירות הגיעו בשעות הערב למטה משטרת מחוז תל אביב בניסיון להרגיע את הרוחות בקרב האזרחים המתעמתים ביניהם זה שלושה ימים. השגריר נפגש עם פיקוד משטרת מחוז תל אביב ומרחב יפתח ביוזמת אנשי השגרירות.

במשטרה הבהירו לשגריר כי הם נחושים לפעול ביד קשה כדי למנוע את מעשי האלימות של האזרחים השוהים בישראל. השגריר הודיע כי הוא פועל בדרכי הסברה ובמגעים עם המעורבים בקבוצות השונות כדי להרגיע את השטח ולהפסיק את אירועי האלימות הקשים.

(עדכון ראשון: 18:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully