וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה החדשה של יאיר נתניהו: אחראי רשתות חברתיות ב"שורת הדין"

4.6.2018 / 12:57

בנו של ראש הממשלה החל לעבוד בארגון שתובע על סך מיליוני דולרים את "גוגל" ו-"פייסבוק" בהאשמת אי-מניעת הסתה לרצח ישראלים. "יאיר מאוד אינטליגנטי, יש לו יכולת הבעה עצמית נהדרת", אמרה נשיאת הארגון

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו החל לעבוד כאחראי רשתות חברתיות בארגון "שורת הדין". "שורת הדין" הינו ארגון ישראלי המתמקד בייצוג נפגעי טרור יהודים וישראליים. בין הארגונים שנתבעו על סך מיליארדי דולרים כפיצוי לנפגעי טרור מופיעות גם "גוגל" ו"פייסבוק", המואשמות על ידי הארגון באי-מניעת הסתה לרצח ישראלים. הארגון הגיש תביעות בבית המשפט גם נגד סוריה, איראן וראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל.

נשיאת "שורת דין" עורך דין ניצנה דרשן-לייטנר אמרה כי יאיר נתניהו בן ה-26 "מאוד אינטליגנטי, יש לו יכולת הבעה עצמית נהדרת", אמרה דרשן-לייטנר. עוד הוסיפה נשיאת הארגון על העובד החדש כי "הוא מחבר את מה שקורה בישראל ובעולם עם פעילות הארגון בתחום המדיה החברתית ועושה עבודה טובה עד כה". ארגון "שורת דין" אישר לוואלה! NEWS כי יאיר נתניהו הצטרף לשורותיו.

עוד בוואלה! NEWS:
לא נכון עובדתית: רופאי בריאות הציבור נגד הגדרת השמנה כמחלה
במוקד מסעו של נתניהו לאירופה: לחץ על איראן וחופש פעולה לצה"ל
אבנים בלב תל אביב: קטטת הענק בצל יום העצמאות האריתראי. תיעוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך פייסבוק ארגון "שורת הדין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי עורך דין ניצנה דרשן-לייטנר, בארגון הבינו כי "כל קמפיין משפטי צריך להיות מלווה במערכת ציבורית, הכוללת שימוש במדיה החברתית. העולם נמצא בנקודת מפנה ואנחנו רוצים להיות יעילים בבתי המשפט. לכן, זה חייב להיות מלווה בפעילות ברשתות החברתיות משום שזוהי דרך טובה להעביר את המסר שלנו לקובעי המדיניות, המחוקקים ואנשי הרחוב".

יאיר נתניהו בולט בפעילותו ברשתות החברתיות. בעבר עורר כמה סערות, בן השאר כשכינה את ארגון "מולד" - "אנטי ציוניים". כמו כן, בעבר התייחס בפייסבוק למצעד הניאו נאצי שבו נהרגה אישה שהפגינה נגד חברי קבוצת עליונות הגזע הלבן בשרלוטסוויל בווירג'יניה. נתניהו בן ה-26 אמר כי "צריך לשים את הדברים בפרספקטיבה, אני יהודי וישראלי - החלאות הניאו נאצים שונאים אותי ואת ארצי. הם שייכים לעבר, הגזע שלהם גוסס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יאיר נתניהו. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
יאיר נתניהו החל בעבודה חדשה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully