וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רמזור נופל על רכב סמוך לעכו; "הנהג התעלף במהלך הנהיגה"

3.6.2018 / 19:00

בן 73 התעלף בזמן נהיגה בכביש 85 בצומת אחיהוד ונכנס בעוצמה ברמזור שנפל על רכבו ונפצע באורח בינוני. "האיש לא היה בהכרה וסבל ממכות יבשות בגפיים ובאזור החזה", סיפר חובש שהגיע למקום. עמותת אור ירוק: "חגורת הבטיחות וכריות האוויר עשו את ההבדל והצילו חייו"

צילום: אור ירוק עריכה: איתי עמרם

נהג בן 73 איבד הכרתו אמש (שבת) בזמן שנהג ברכבו והתנגש בעמוד רמזור בכביש 85 מצומת אחיהוד לכיוון כרמיאל שבגליל המערבי. צוות מד"א העניק טיפול רפואי ופינה לבית החולים נהריה בן 73 במצב בינוני עם חבלות גפיים וודם נוסף במצב קל.

נאסר תושב הכפר רג'ר שעבר במקום אמר כי עמד ברמזור, "ופתאום ראיתי את הרכב נכנס בעוצמה ברמזור. הייתי הראשון שהגיע אל הנהג המבוגר ומיד הגשתי לו עזרה מאחר ואני חובש". עוד הוסיף נאסר כי האיש לא היה בהכרה וסבל ממכות יבשות בגפיים, באזור החזה שכנראה נגרמו גם מכרית האוויר. לדבריו, "בדקתי והיה לו דופק מאוד נמוך, אני מעריך שהוא איבד את ההכרה ממש בסמוך לתאונה". נאסר התקשר מיד התקשרתי למד"א ולמשטרה שהגיעו תוך מספר דקות ולאחר מכן הוא חזר להכרה ופונה באמבולנס".

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר בתגובה בתאונה כי "במזל גדול התאונה לא הסתיימה בצורה קשה כאשר חגורת הבטיחות וכריות האוויר עשו את ההבדל, וזוהי עוד הוכחה כמה חשוב לחגור. על המדינה להגביר את המודעות והאכיפה לחגירת חגורות בטיחות ולעודד יותר ויותר נהגים להתקין מערכות בטיחות מצילות ברכב, כאלו שיוכלו לפצות על טעויות הנהג ולמנוע את התאונה ואת הפגיעה הקשה".

עוד בוואלה! NEWS:
אש תמיד: בעוטף עזה מנערים את אפר השריפות, ומחכים לאלו של מחר
חוטפי הנשק מהחייל בבית קמה תכננו למכור אותו כדי לממן חתונה
משטרת גרמניה ירתה באדם בקתדרלת ברלין; הנסיבות בבדיקה

תיעוד: נהג איבד את הכרתו בזמן נהיגה והתנגש ברמזור. אתר רשמי
נהג איבד הכרתו והתנגש ברמזור/אתר רשמי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully