וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המשטרה ירתה באדם שהתפרע בקתדרלת ברלין; "אין חשד לטרור"

כוחות משטרה גדולים ואמבולנסים הוזעקו לזירת הירי, לאחר שהחשוד נורה ברגליו. אדם נוסף שככל הנראה הותקף בידו נפצע גם הוא. מהמשטרה המקומית נמסר כי החשוד נשא עמו סכין, אך כי לא מדובר בפיגוע

צילום: טוויטר

כוח משטרה בברלין ירה היום (ראשון) אל עבר אדם בקתדרלה בעיר שהתפרע כשהוא אוחז בסכין ופצע אותו ברגליו. אדם נוסף שככל הנראה הותקף בידי החשוד נפצע גם הוא. כשעה לאחר הדיווח הראשוני על התקרית נמסר כי אין מדובר בפיגוע טרור. תיעוד מהזירה שהופץ בטוויטר הראה ניידות משטרה רבות שהגיעו למקום.

דוברת מטעם המשטרה מסרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי החשוד שנורה "השתולל". בקרבת הקתדרלה מהמאה ה-19, המהווה את אחד ממוקדי התיירות הבולטים בעיר, נצפו גם אמבולנסים לצד כוחות המשטרה הגדולים.

זירת ירי באדם בקתדרלת ברלין בגרמניה, 3 ביוני 2018. טוויטר, מערכת וואלה
זירת התקרית מחוץ לקתדרלת ברלין, היום/מערכת וואלה, טוויטר

לפני כחודשיים נהרגו שני בני אדם ו-20 נפצעו בתקרית דריסה בעיר מיניסטר שבמערב גרמניה. נהג רכב מסחרי דרס הולכי רגל מחוץ למסעדה בעיר העתיקה - ולאחר מכן ירה בעצמו. חקירת התקרית העלתה כי מדובר באדם שסבל מבעיות נפשיות וכי אין כל קשר לתקרית טרור.

הרשויות במדינה נדרכו בעקבות התקרית בשל התרחשותה ביום השנה לפיגוע הדריסה בשטוקהולם שבו נהרגו חמישה בני אדם ובשל דמיונה לפיגוע הדריסה בשוק חג המולד בברלין, בדצמבר 2016, שבו דרס למוות נהג משאית 12 בני אדם. החשש מפיגועים הביא לכוננות גבוהה בקרב רשויות החוק בגרמניה.

(עדכון ראשון: 18:35)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זירת ירי באדם בקתדרלת ברלין בגרמניה, 3 ביוני 2018. טוויטר, מערכת וואלה
אמבולנס בקרבת הקתדרלה בברלין/מערכת וואלה, טוויטר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully