וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטפי הנשק מהחייל בבית קמה תכננו למכור אותו כדי לממן חתונה

3.6.2018 / 20:08

חקירתו של החשוד המרכזי, צעיר בן 22 מאזור לקיה, העלתה כי תכנן לכסות את חובותיו באמצעות המכירה כדי שיוכל לקיים את האירוע - כך הותר לפרסום. כתב אישום יוגש נגדו ונגד אחיו וקרובי משפחה נוספים בגין תקיפת החייל

צלמים זמניים מורשים

חמישה תושבי אזור לקיה שבנגב שנעצרו בשבוע שעבר בחשד למעורבות בחטיפת נשקו האישי של חייל צה"ל בצומת בית קמה פעלו ממניע פלילי ולא לאומני - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. מעצרם נערך במסגרת פעילות היחידה המרכזית (ימ"ר) במרחב נגב במשטרה, בשיתוף שב"כ ומשמר הגבול. מחקירתו של החשוד המרכזי, בן 22, עלה כי הוא תכנן למכור את הנשק כדי להחזיר את חובותיו ולממן את חתונתו.

ביום ראשון שעבר התלונן החייל כי הותקף בצומת בית קמה וכי נשקו נחטף תוך איומי אקדח ותקיפה פיזית. שלושה מהחשודים, הצעיר בן 22, צעיר נוסף בן 18 ונער בן 17, נעצרו זמן קצר אחר כך ומסרו למשטרה הן את האקדח שבאמצעותו איימו על החייל והן את הנשק שנגנב ממנו.

מעצר חשודים בחטיפת נשק מחייל בבית קמה, 28 במאי 2018. חטיבת דובר המשטרה
שוטרי מרחב נג"ב וכוח מג"ב במהלך מעצר החשודים, בשבוע שעבר/חטיבת דובר המשטרה

חקירת החשודים העלתה כי הצעיר בן 22 לקח את רכבו של אחיו ללא רשות, נסע לגדה המערבית ושם הצטייד בלוחיות רישוי מזויפות. לאחר מכן שב עם הרכב אל אזור מגוריו ואסף את אחיו, בן 17, וקרוב משפחה נוסף. השלושה הגיעו אל צומת בית קמה שם הבחינו בחייל והתנפלו עליו.

החייל נאבק עם החשודים והם היכו אותו בראשו ובכל חלקי גופו באמצעות אקדח מזויף שהיה ברשותם. בהמשך קפץ החייל על רכבם של החשודים וניסה לעצור אותם, ואף הצליח לתלוש מראה מהרכב בטרם נמלטו מהמקום.

בתום המאבק, שבמהלכו נגרמו לחייל לחבלות, ברחו החשודים. כוחות משטרה רבים הוזעקו לאזור בעקבות תלונת החייל ופתחו בסריקות. במהלכן נמצא רכבם של החשודים, שהוביל לאיתורם. בית המשפט האריך את מעצרם של שלושה מהחשודים עד ליום רביעי השבוע והפרקליטות הודיעה על כוונה להגיש נגדם כתב אישום.

(עדכון ראשון: 16:29)

עוד באותו נושא

המשטרה עצרה שלושה חשודים בחטיפת נשק מחייל בדרום

לכתבה המלאה
נשק שנחטף מחייל בצומת בית קמה ואותר במהלך מעצר חשודים במעשה, 28 במאי 2018. חטיבת דובר המשטרה
נשקו של החייל שנמצא במהלך מעצר החשודים/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully