וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת הר אדר חן פיליפוביץ' חשוד שהטריד מינית עובדת לשעבר

המשטרה חושדת כי פיליפוביץ', וכן בכיר לשעבר במועצה שעוכב עמו לחקירה, הטרידו במשך תקופה ארוכה את העובדת. לצד עיכובם נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדי המועצה. הוא שוחרר למעצר בית לשבעה ימים. "אפעל לניקוי שמי הטוב", אמר בדיון

חן פיליפוביץ' ראש מועצת הר הדר במהלך הארכת מעצרו. -, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה ערכה חיפוש בבתי החשודים. פיליפוביץ' בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

ראש מועצת הר אדר חן פיליפוביץ' נעצר הבוקר (שלישי) לחקירה בחשד להטרדה מינית. בעת משפט השלום בירושלים שחרר את פיליפוביץ' למעצר בית לשבעה ימים, שבהם יוכל לצאת לאירועים הנגועים לתפקידו, אך לא במבנה המועצה. אדם נוסף שכיהן בעבר אף הוא בתפקיד בכיר באותה מועצה עוכב יחד עמו.

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי החקירה, המלווה על ידי הפרקליטות, החלה לאחר שעובדת לשעבר במועצה הגישה תלונה במשטרה על הטרדה מינית שחוותה מידי שני החשודים במהלך תקופתה שם, לאורך זמן רב. בתקופה האחרונה ערכה המשטרה פעולות סמויות במסגרת החקירה, שעברה הבוקר לשלב גלוי.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הקצין המוערך שנבחר להילחם בשחיתות בחדרה - וסיים כעוד חשוד בשוחד
"איך תומך משטר יכול להיות פליט?": העימותים בקהילה ביום העצמאות האריתריאי
השר כהן: פחות סטודנטים בוחרים במקצועות חופשיים

לאחר שחוקרי המשטרה גבו עדויות בנוגע לתלונתה של העובדת לשעבר נערכו היום חיפושים במשרדי המועצה לאיתור ראיות וממצאים נוספים - וכן בבתיהם של החשודים. זאת, בד בבד עם עיכובם של פיליפוביץ' והבכיר לשעבר לחקירה. על פי התקדמות החקירה החשודים עשויים להיות מובאים להארכת מעצר בהמשך היום.

חברת מועצה לשעבר סיפרה כי היו כמה עובדות שהתלוננו על הטרדות מצד הבכיר לשעבר. לדבריה, הבדיקה בעניין התלונות נעשתה בתוך המועצה והבכיר לשעבר קיבל גיבוי מראש המועצה.

פיליפוביץ' אמר כי בדיון בבית המשפט כי "הבחירות החלו, היום בבוקר חוויתי את זה טוב. אני מנהל יישוב מדהים בחוזקה רבה. כנראה מישהו מאוד מוטרד מהחוזק שלי ולכן חבל לי. זו תלונה ממוחזרת שנקבע חד משמעית על ידי הממונה על הטרדות במועצה כלא היתה. לתומי חשבתי שהנושא הזה עבר. אני אמרתי את האמת לא ציפיתי שזה הופך להיות כזה דבר. אני אפעל לניקוי שמי הטוב".

מטעמו של פיליפוביץ נמסר כי "מדובר בתלונה ממוחזרת, שהתבררה עד תום ונמצאה כמשוללת יסוד, של עובדת עמותה בכירה במועצה שלאור תלונות רבות מצד עובדי ותושבי המועצה פוטרה מעבודתה. מדובר בראש מועצה שעושה לילות כימים למען התושבים, והניסיון להכפיש אותו כעת לאור הבחירות בפתח ראוי לכל גינוי".


(עדכון ראשון: 9:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully