וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כהן: פחות סטודנטים בוחרים במקצועות חופשיים

4.6.2018 / 22:56

שר הכלכלה השתתף בכנס הייטק וחברה של המכללה למנהל ואמר כי הוא רואה שישנה מגמת ירידה בבחירה של סטודנטים במקצועות החופשיים לעומת עלייה בבחירה במקצועות טכנולוגיים. הוא הוסיף כי המדינה צריכה לקדם את תחומי הלימוד באמצעות סבסוד

פתיחת שנת הלימודים האקדמיים במרכז הבינתחומי הרצליה, 22 באוקטובר 2017. ראובן קסטרו
המקצועות החופשיים נזנחים לטובת הטכנולוגיים/ראובן קסטרו

שר הכלכלה אלי כהן השתתף היום (שני) בכנס הייטק וחברה של המכללה למינהל בראשון לציון ואמר כי הוא רואה שישנה ירידה בבחירה של סטודנטים לגשת ללמוד מקצועות חופשיים לעומת עלייה במקצועות טכנולוגיים. כהן ציין כי ישראל צריכה לעודד כל תחום על ידי סבסוד. בפתחו של הכנס אמר כהן כי "כנס ההייטק והחברה מדגים את מה שאני מאמין בו - כלכלה חזקה שווה למדינה חזקה. הגדלנו תקציבים והשקענו בחינוך, המגזר העסקי חשוב לחברה"

עוד בוואלה! NEWS:
הודו: ישראלית נהרגה וארבעה נוספים נפצעו בתאונה בצפון המדינה
פרסום ראשון: השר ארדן נפגש עם היועמ"ש לקראת מינוי המפכ"ל
נתניהו: "בוחנים אפשרויות למנוע קריסה הומניטרית בעזה"

שר הכלכלה אלי כהן. דוברות משרד הכלכלה,
המדינה צריכה לסבסד כל תחום לימוד. השר כהן/דוברות משרד הכלכלה

מנכ"ל המסלול האקדמי במכללה למינהל רפי גמיש פנה לשר הכלכלה ואמר כי הוא קורא לתקשב באופן אישי סטודנטים שמתקשים לשלם את שכר הלימוד "ובכך לגשר על הפערים החברתיים והמקצועיים בענף, ולאפשר שוויון הזדמנויות אמיתי". ד"ר עמי אפלבוים, המדען הראשי, ציין כי "המהפכה הטכנולוגית מסייעת לצמצום הפערים החברתיים בין השכבות השונות. ככל שיעבור יותר זמן נראה שהפריפריה מתקרבת למרכז"

יו"ר חבר הנאמנים של המסלול האקדמי במכללה למינהל הרצל עוזר קרא לממשלה לשנות את סדר העדיפויות ביחס למכללות ולהכיר בהן כשותפות מלאות "בהכשרת מדעני העתיד וביצירת חדשנות בתעשייה הישראלית". יו"ר דירקטוריון המסלול האקדמי במכללה אבי בלשניקוב פנה גם הוא לשר כהן וטען כי "ממשלת ישראל עוד לא הפנימה את היכולת ואת העוצמה של המכללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully