וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר דרש לעצור את מנהל הקמפיין של טראמפ: "ניסה להדיח עדים"

5.6.2018 / 8:00

החוקר המיוחד, הבוחן את התערבותה של רוסיה בבחירות בארה"ב, יצא בהאשמות חדשות נגד פול מנפורט שיתחיל את משפטו בחודש הבא. על פי החשד הוא הפר את תנאי השחרור בערבות שנקבעו לו, כשיצר קשר עם שני אנשים שסייעו לו בעבודה מול ממשלת אוקראינה "במאמץ להבטיח עדות שקרית"

צילום: CNN

החוקר המיוחד לבחינת התערבות רוסיה בבחירות לנשיאות, רוברט מולר, האשים הלילה (שלישי) את מי שהיה מנהל קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ, פול מנפורט, בכך שניסה להדיח עדים. מולר דרש כי מנפורט ייעצר עד למשפטו, שאמור להתחיל בקרוב באשמת עבודת לובי לא חוקית.

ב-18 עמודים של מסמכים שהוגשו לבית המשפט בוושינגטון הבירה, התובע אנדרו וייסמן דרש לכנס שימוע באופן מיידי כדי לקבוע האם מנפורט הפר את תנאי השחרור בערבות שנקבעו לו, כאשר יצר קשר עם שני אנשים ששמם לא פורסם "במאמץ להבטיח עדות שקרית במהותה" בנוגע לפעולות העומדות במרכז כתב האישום נגדו. שני האנשים סייעו לו בעבודה עם ממשלת אוקראינה. לפי המסמכים, מנפורט התקשר ושלח הודעות מוצפנות בהן נכתב, לטענת התובעים: "אנחנו צריכים לדבר. אני הבהרתי שהם עבדו באירופה".

עוד בוואלה! NEWS:
פרקליטו של טראמפ: גם לו ירה בראש ה-FBI - אי אפשר להעמידו לדין
ועדת המודיעין של הסנאט: רוסיה התערבה בבחירות כדי לסייע לטראמפ
התובע המיוחד איים על פרקליטי טראמפ שיזמנו לשימוע

מנהל קמפיין טראמפ לשעבר פול מנפורט מחוץ לבית המשפט, 23 בפברואר 2018. רויטרס, רויטרס
מנפורט מחוץ לבית המשפט/רויטרס, רויטרס

מנפורט נעצר בחודש אוקטובר שעבר. אחרי שהוגש נגדו כתב אישום, הוא שוחרר למעצר בית בערבות של 10 מיליון דולר. משפטו אמור להתחיל בחודש יולי במדינת ווירג'יניה. נגד מנפורט ונגד שותפו ריק גייטס הוגשו 12 אישומים שונים, בהם קשירת קשר נגד ארצות הברית, קשירת קשר להלבנת הון, אי הצהרה על חשבונות פיננסיים בבנק זר. בנוסף לכך, הם מואשמים בכך שנמנעו מלהירשם כסוכנים זרים על אף שעבדו עבור שליט אוקראינה לשעבר, ויקטור יאנוקוביץ'. האישומים נגד השניים מצטברים לכדי עשרות שנים פוטנציאליות בכלא.

מנפורט כפר באישומים שהוגשו נגדו, ועורך דינו כינה אותם "מגוחכים". אחד מתנאי השחרור של מנפרוט היה כי הוא לא יבצע פשעים נוספים עד למשפט. במסמכים שהוגשו הלילה לבית המשפט נכתב כי לתובעים "ישנו ביטחון מועט בכך שהגבלות שהן קלות יותר ממעצר יבטיחו שמנפורט יציית" לבית המשפט, ויימנע מלבצע פשעים נוספים לפני משפטו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ראש ה-FBI לשעבר רוברט מולר, 2013. רויטרס
דרש לעצור את מנפורט עד למשפטו. מולר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully