וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בחנויות: בובת מין של כוכבת הפורנו והפילגש של דונלד טראמפ סטורמי דניאלס

9.6.2018 / 0:02

יצרנית בובות מין אמריקאית צפויה להתחיל לשווק בובות מין רובוטיות של הפילגש (לכאורה) של דונלד טראמפ, סטורמי דניאלס, ולפי הדיווחים כוכבת הפורנו המפורסמת הולכת לעשות מזה הרבה מאוד כסף

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס ששמה עלה לכותרות בעקבות הרומן האסור שניהלה לטענתה עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, צפויה לקבל תמלוגים גבוהים מבובות המין הרובוטיות בדמותה שתשווקנה בקרוב.

חברת Realdoll שבקליפורניה עובדת בימים אלו על בובת מין דמוית דניאלס, לאחר שזו נתנה את הסכמתה להשתמש בפניה ומידותיה ליצירת הבובה. לפי הדיילי סטאר, דניאלס בת ה-38 סגרה עסקה כלכלית משתלמת להפצת בובות מין בדמותה, אולם לא היא ולא החברה אישרו עד כה את הפרטים.

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס/אתר רשמי, פנטהאוז

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס חושפת פרטים מביכים על הסקס עם דונלד טראמפ

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שחברת Realdoll וחברת הבת שלה, Realbotix, מייצרות בובות מין בדמוי כוכבות פורנו. ברשימה שלהם תמצאו גם את אסה אקירה, קיילני ליי, ג'סיקה דרייק, אלקטרה בלו וסמנתה סיינט. הבובה של דניאלס צפויה לעלות 6,000 דולר ולפי האתר היא "מלאת חיים וזהה למידותיה של השחקנית".

בובת המין של סטורמי דניאלס. אתר רשמי
בובת המין של סטורמי דניאלס/אתר רשמי

לוי, מחבר "אהבה וסקס עם רובוטים", אמר שדניאלס צפויה לעשות הרבה מאוד כסף אם היא אכן תיתן את הסכמתה לנושא. למעשה, ללא הסכמתה, לחברה אין כל זכות לייצר בובות בדמותה. הוא אמר: "אם היא מוכנה לחתום על הסכם משפטי ולקבל עליו תשלום אז אין בזה שום דבר רע. העסק של סטורמי דניאלס מוכר סקס בדרכים שונות. זו רק עוד דרך. ברור שהיא תקבל תמלוגים מהרובוטים שנעשו בדמותה. אם זה מה שהיא רוצה לעשות, אני לא רואה בזה שום דבר רע. הביקוש נמצא שם. חבל להתעלם מזה".

דניאלס, ששמה האמיתי סטפני קליפורד, טענה מוקדם יותר השנה שניהלה רומן עם דונלד טראמפ לפני כעשור וקיבלה דמי השתקה מעורך דינו בסך 130 אלף דולר כדי שלא תחשוף את הרומן שלהם ותפגע בקמפיין הבחירות שלו. נשיא ארצות הברית הכחיש את ההאשמות האלה.

בובת המין של סטורמי דניאלס. אתר רשמי
בובת המין של סטורמי דניאלס/אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
סטורמי דניאלס האמיתית/אתר רשמי, פנטהאוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully