וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיר ושלושה בכירים נוספים נעצרו בחשד לעבירות שחיתות

הארבעה חשודים במרמה והפרת אמונים ובעבירות נוספות ובמהלך מעצרם נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם. גם שני ראשי העיר הקודמים נחשדו בשחיתות ואחד מהם אף נאסר. "ראש העיר השתנה, אבל שום דבר לא השתנה", אמר איש עסקים מקומי

צילום: צלמי וואלה!NEWS ואילוסטרציה, עריכה: שניר דבוש ויאיר דניאל

ראש עיר ושלושה בכירים נוספים באחת הרשויות המקומיות נעצרו הבוקר (שני) בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות. מעצרם של הארבעה נערך בתום חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) ביחידת להב 433 של אגף המודיעין במשטרה ובשיתוף יחידת יהלום של רשות המסים ופרקליטות מיסוי וכלכלה.

הארבעה חשודים כי פעלו לכאורה לקידום תועלתם של אחרים בניגוד לחוק. המשטרה מייחסת להם עבירות של מרמה והפרת אמונים, עבירות מס ועבירות נוספות. במסגרת המעצרים נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים. במהלך היום צפויים חלק מהעצורים להיות מובאים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

יזם נדל"ן בולט הפועל בעיר הגדיר את מעצר הבכירים כמבוכה ואמר כי ראש העיר נבחר בשל הבטחותיו ליושר ושקיפות. "שוב עולים אותם חשדות המוכרים מתקופה אחרת", הוסיף. "איכשהו הכול נשמע כאילו ראש העיר אמנם השתנה, אבל שום דבר בעצם לא השתנה". שני ראשי העיר הקודמים נעצרו אף הם בחשד לשחיתות - אחד מהם ריצה עונש מאסר אך במקרה של האחרון לא הבשילו החשדות לכדי כתב אישום. "בוא נקווה בשביל ראש העיר הזה שגם הפעם זה ייגמר בכלום", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
שקט שברירי: חמאס מאפשר ירי, ישראל מעבירה מסרי הרגעה
במוקד מסעו של נתניהו לאירופה: לחץ על איראן וחופש פעולה לצה"ל
בצל החשש מזגורי: התפתחות דרמטית בחקירת רצח דבורה הירש

להב 433. ראובן קסטרו
החשודים יובאו להארכת מעצר במהלך היום. מטה יחידת להב 433 בלוד/ראובן קסטרו

לפני כשלושה חודשים נעצר סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן יחד עם חמישה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן שימוש לרעה בכוח המשרה. על פי החשד תורג'מן קיבל טובות הונאה בניגוד לחוק בתמורה לקידום תועלתם של אחרים. זאת, כאשר קידם את עניינו של איש העסקים משה הבא שהעביר לו הלוואה על סך 200 אלף שקל בעת שתורג'מן כיהן כחבר אופוזיציה במועצת העיר.

בפברואר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו בגין מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ושורת עבירות נוספות. זאת, בשל קבלת תרומות אסורות לכאורה - באמצעות מחלקת הרווחה של העירייה. בעקבות הגשת כתב האישום נגדו התפטר בן חמו מתפקידו. כתב האישום מייחס לו יצירת "מנגנון הונאה" ששימש לקבלת תווי קנייה לנזקקים בשווי של יותר מ-600 אלף שקל - שבהם עשה לטענת הפרקליטות שימוש לצרכי האישיים וחילק את היתרה לאנשים שונים "כפי ראות עיניו".

(עדכון ראשון: 7:37)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully