וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה והמעצר: סרבן הגט ירון אטיאס נתן גט לאשתו

לאחר התערבות בית הדין הרבני, שוחררה מזל אטיאס מעגינותה. בשבוע שעבר נשלח אטיאס למאסר בן שבוע ימים לאחר שנתפס נוהג ללא רישיון נהיגה. ביקורו בחודש שעבר אצל ח"כ גליק עורר סערה בקרב חברות כנסת

לאחר התערבות בין הדין הרבני, סרבן הגט, ירון אטיאס, נתן היום (ראשון) גט לאשתו מזל בבית הדין הרבני האזורי בחיפה והיא שוחררה מעגינותה.

בשבוע האחרון החמיר והקשיח בית הדין את עמדתו ביחס לאטיאס ושלח אותו למאסר בן שבוע ימים לאחר שנתפס נוהג ללא רישיון נהיגה שהופקע על ידי בית הדין כחלק מהסנקציות שננקטו נגדו. הדיינים הבהירו לאטיאס כי אם ימשיך בסירובו להעניק גט לאשתו יוחמר מאסרו והוא יישלח לתקופת מאסר ממושכת - עד אשר יינתן הגט.

עוד בוואלה! NEWS:
"רוצים להביט לרוצח בעיניים": ילדי איש העסקים שנרצח מתקשים להיפרד
סקר וואלה! NEWS: נתניהו מתחזק - הפער מיש עתיד ממשיך לגדול
האיש החזק ביותר בעיראק: היהודים יוכלו לשוב - אם יוכיחו נאמנות

סרבן הגט ירון אטיאס מסתובב במסדרונות משכן הכנסת, 21 במאי 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
אטיאס בביקורו בכנסת/מערכת וואלה! NEWS, --

נשיאת בית המשפט העליון פרסמה את החלטתה שבוע שעבר ביום חמישי בערב המאשרת את עונש המאסר. "לאחר שעיינתי בטענות הצדדים באתי לידי מסקנה כי אין מקום להתערב בהחלטת בית הדין שהפעיל את סמכותו. אין מדובר בתופעה של מה בכך. המשיב נמנע משך תקופה ארוכה מאוד מלקיים את פסק הדין שניתן בעניינו והורה לו ליתן למבקשת את גטה. על חומרת התנהגות מעין זו ועל הפגיעה שנגרמת בעטיה למבקשת אין צורך להכביר במילים, וכבר נפסק כי על בית הדין הרבני ועל בתי המשפט להילחם בתופעה זו מלחמת חורמה", כתבה השופטת חיות בהחלטתה.

ביום שישי בוצעו שיחות ומגעים קדחתניים בין בני הזוג בסיוע הייעוץ המשפטי ואגף העגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים כדי להביא את הצדדים להסכם גירושין ולגרום לסרבן הגט לתת גט לאשתו. בית הדין הרבני בחיפה היה ערוך כבר ביום שישי לסידור הגט אולם הסרבן אטיאס עמד במריו.

יהודה גליק בעצרת הזיכרון ליצחק רבין ז"ל, כיכר רבין, תל אביב 4 בנובמבר 2017. ראובן קסטרו
פגישתו עם איטיאס עוררה סערה. ח"כ גליק/ראובן קסטרו

אטיאס הובא הבוקר בליווי שירות בתי הסוהר מתחנת המשטרה קישון לבית הדין הרבני בחיפה. לאחר דיון נחתם הסכם גירושין וסודר גט בשעה טובה ומוצלחת בין הצדדים.

אטיאס הוזמן בחודש שעבר לכנסת על ידי ח"כ יהודה גליק (הליכוד) במהלך שעורר סערה גדולה במשכן. לפחות שבע חברות כנסת יצאו בהפגנתיות ממליאת הכנסת במחאה על כך שאטיאס הוזמן למקום. בתחילת החודש הורה בית הדין הרבני האזורי בחיפה לפרסם את שמו, תמונתו ופרטיו האישיים ולהטיל עליו סנקציות חברתיות והלכתיות, בהם לא להושיבו בבית הכנסת, לא להעלותו לתורה "ולהתרחק ממנו ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully