וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים להביט לרוצח בעיניים": ילדי איש העסקים שנרצח מתקשים להיפרד

3.6.2018 / 14:04

כשאבד הקשר הראשוני עם אביהם, איש העסקים בוריס בוטרשוילי מלוד, ידעו ילדיו שמשהו אינו כשורה. "מרגישים כמו בתוך סיוט", אמרו ילדיו לאחר שגופתו נמצאה ביער עם סימני אלימות. "הוא דאג לכולם וחי בצניעות", סיפר בנו

צילום: אבי אשכנזי, וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

במשך 48 שעות דאגו ילדיו של איש העסקים בוריס בוטרשוילי לשלומו. למרות תקוותיהם לסוף אחר, גופתו של איש העסקים בן ה-56 אותרה בלילה שבין חמישי לשישי ביער מודיעין כשעליה סימני אלימות. יומיים לאחר מציאת גופתו, הזמן בבית המשפחה בלוד עצר מלכת.

"התחושה היא מאוד קשה, אנחנו עדיין המומים. כאילו מחכים להתעורר מסיוט, לא מאמינים שדבר כזה קרה לאבא היקר והאהוב שלנו", סיפר לוואלה! NEWS ערן, בנו של בוריס. "הוא היה אדם בעל לב טוב, בעל עין טובה, רק חשב מה הוא יכול לעשות טוב למשפחה ולסובבים אותו: מהמעגל האינטימי הקרוב של האישה והילדים וגם במעגל הקהילתי כאן בעיר, בלוד - בבית הכנסת", סיפר בנו.

בוריס בוטרשווילי, איש העסקים שגופתו אותרה ביער מודיעין יחד עם משפחתו. -, מערכת וואלה! NEWS
"עשה טוב לכל הסובבים אותו". בוריס/מערכת וואלה! NEWS, -

"אבא שלי אהב את הארץ ואהב מאוד את העיר הזאת לוד. היא היתה חלק ממנו, גם בזמן שקרובי משפחה החליטו לצאת מלוד ולעבוד לערים אחרות, אבא התעקש להישאר בה, ולכבד את הוריו שעלו מגיאורגיה לכאן. אבא היה אדם מאוד ציוני", אמר ערן.

בשבוע שעבר נעצר חשוד, בן 49 ממודיעין, במעורבות במעשה שהמניע לו עוד נבדק. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בשבעה ימים. בוטרשוילי היה דמות מוכרת בלוד, ונודע כאחד מראשי קהילת יוצאי גיאורגיה בעירו וכאיש עסקים.

לדבריו של ערן, אביו בוריס היה עמוד השדרה הערכי של המשפחה, "לפני כמה שנים אבא לקח אחריות על הקהילה של בית הכנסת בעיר והתמנה להיות הגבאי של בית הכנסת. בהובלת אבא היה בית הכנסת מלא במתפללים. למרות שאנשים מגיעים מרחוק יש מניין. אין אדם בבית הכנסת שאבא לא נגע בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גופת היהלומן שנעדר נמצאה ביעד מודיעין עם סימני אלימות. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הזיר השבה נמצא גופתו של בוטרשוילי, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

לדבריה של מיטל, אחותו של ערן, מאז הטרגדיה שפקדה את המשפחה, מגיעים לשבעה יותר ויותר אנשים שאביהם עזר להם לאורך השנים, "אנחנו נגלים לעשרות סיפורים ומעשים טובים שעשה אבא, ואבא בצניעותו אף פעם לא סיפר, עשרות אנשים אומרים "כשהייתי צריך, אבא שלכם היה שם בשבילי, הוא דאג שהמשפחה שלי לא תתפרק, לכל מי שלא היה כסף לציצית ותפילין אבא בוריס היה הולך וקונה. אנחנו עדיין לא מצליחים להכיל את כל מה שאנחנו שומעים במהלך ימי השבעה על מה שאבא עשה כל חייו בצניעות".

ילידיו סיפרו על הרגע שבו הבינו שדבר מה אינו כשורה. "אבא הוא איש שתמיד נמצא איתנו בקשר עמוק ורצוף מאוד, אין דבר כזה שמישהו לא מתקשר, או לא עונה. היינו משוחחים כמה פעמים ביום, אפילו היו בני משפחה שמתגוררים בחו"ל וחיפשו אותו, חברים לעבודה שלא מצאו את אבא. זה לא אופייני שהוא לא צמוד לטלפון שלו".

בוריס בוטרשווילי, איש העסקים שגופתו אותרה ביער מודיעין יחד עם משפחתו  
(טקס הענקת דרגת הרב-סרן של ערן, בוריס מעניק). -, מערכת וואלה! NEWS
"אבא שלנו זרע רק יושר וטוב בעולם הזה". ערן ואביו בוריס בטקס הענקת דרגות/מערכת וואלה! NEWS, -

ערן הבן הוסיף, "אחרי שנקום מהמשבר שפקד את המשפחה שלנו נרצה לגעת בכל האנשים האלה שאבא עזר להם כל חייו, כדי שיספרו את הסיפור של הקשר שלהם ושלו. הוא היה אבא של כולם לא רק שלנו, רק ככה נמשיך את הלהבה שלו, ככה נהפוך את הלפיד ללהבת הזיכרון שלנו מאבא". לדבריו, "נגיע לבית המשפט, ונסתכל לתוך העיניים של הרוצח של אבא. אבא שלנו זרע רק יושר וטוב בעולם הזה, ומגיע שיעשה כאן צדק".

בוריס בוטרשוילי. מערכת וואלה! NEWS
בוריס בוטרשוילי/מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully