וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בבניין מגורים בנהריה; תושב העיר נעצר בחשד להצתה

2.6.2018 / 13:22

גבר בן 56 נעצר בחשד שהצית שלושה כלי רכב בחניית הבניין, מפני שהיו קשורים לשכן עימו הסתכסך. האש התפשטה מן הרכבים לבניין והדיירים פונו. צוותי כיבוי שהגיעו למקום חילצו חמישה דיירים וכלי רכב נוסף

צלמים זמניים מורשים

שריפה פרצה הלילה (שבת) בשדרות הגעתון בנהריה, וגרמה לנזק כבד לבניין בן ארבע קומות, למבנים נוספים ולכלי הרכב שחנו בסמוך אליהם. חוקרי הדליקות מצאו כי מקור השריפה הוא הצתה של אחד מכלי הרכב או של האופנוע שחנו מתחת לבניין.

בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר פעלו תשעה צוותי כיבוי ו-21 לוחמי אש מתחנת זבולון וחיפה לכיבויה של האש, שפגעה בארבעה אופנועים, ברכב פרטי, בקולנועית ובשני מחסנים. הצוותים פינו את דיירי הבניין וחילצו חמישה דיירים ובעלי חיים מהדירות הבוערות, כאשר בסופו של דבר לא היו נפגעים באירוע.

מאוחר יותר היום עצרה המשטרה גבר בן 56 תושב העיר, בחשד שהצית שלושה כלי רכב שהיו קשורים לשכנו וזאת על רקע סכסוך מתמשך בין השניים. המשטרה צפויה להביא את החשוד לבית משפט השלום בקריות מחר ולבקש את הארכת מעצרו.

עוד בוואלה! NEWS:
חסה קטלנית: חמישה מתו וכ-200 נפגעו מהרעלת מזון בארצות הברית
דיווח: ארה"ב מסתייגת מההבנות בין רוסיה לישראל על דרום סוריה
ארה"ב הטילה וטו על הצעה נגד ישראל במועצת הביטחון: "חמאס אחראי"

שריפה שפרצה בבניין ובכלי רכב בנהריה. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
זירת השריפה, הלילה/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה
שריפה שפרצה בבניין ובכלי רכב בנהריה ב-2 ביוני 2018. דוברות כבאות והצלה, מערכת וואלה! NEWS
רכבים בחצר הבניין שעלו באש/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות והצלה

רס"ר חיים תיבי שהשתתף בפעולות לכיבוי השריפה סיפר כי הוא היה הראשון להגיע לזירה. "ראיתי בעירה עצומה של רכבים ואופנועים מתחת לבניין, הזמנתי כוחות נוספים והוריתי ללוחמים לעבוד עם חומר כיבוי מסוג קצף בשל קרינת החום והלהבות הגבוהות", תיאר תיבי. "במקביל צוותי כיבוי נוספים פעלו לקרר את מיכלי הגז שבערו, על מנת שלא יתפוצצו ויגרמו לקריסה חלקית של הבניין. במקביל לכיבוי הדליקה התחלנו לחלץ דיירים, ילדים ובעלי חיים מהדירות. בחלק מהדירות השתמשנו בפורץ דלתות על מנת לחלץ את הדיירים".

"מדובר בבניין באיזור מגורים צפוף במרכז העיר", הדגיש רס"ר חזי מוצפי מהתחנה האיזורית "זבולון", שלוחמי האש שלה פעלו הלילה באירוע, בשיחה עם וואלה! NEWS. "רק הודות לעבודת הכבאים לא הסתיימה השריפה הזו באסון כבד בנפש והם הצליחו למנוע אותה מלגרום לקריסת הבניין על יושביו, תוך שהשתלטו על האש שאיימה לתפוס את מיכלי הגז".

מדובר בהצתה שביעית בנהריה בחודש האחרון. המשטרה מתקשה להתמודד עם התופעה. ככל המסתמן אין קשר בין המקרים האחרונים, אבל גורם המצוי בנושא העיר כי ההצתה הפכה לאמצעי נפוץ לחיסול חשבונות, גם בגין עניינים של מה בכך ולא רק בעיר נהריה. לדבריו, זהו גם כיוון החקירה הראשי של ההצתה הלילה.

(עדכון ראשון: 11:20)

שריפה שפרצה בבניין ובכלי רכב בנהריה ב-2 ביוני 2018. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
זירת השריפה, הלילה/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully