וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ריב על טלפון נייד: טרנסג'נדרית הוכתה בידי נערים בתל אביב

סכסוך שכנים התפתח לאלימות בשכונת התקווה, כשטענות הדדיות על גניבת טלפון הובילו לתקיפת צעירה כבת 20 באמצעות מנעול ברזל. הצעירה אושפזה עם שברים בפניה, ובעקבות פניית וואלה! NEWS חוקר משטרתי הגיע לבית החולים לחקור את המקרה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

רוית, טרנסג'נדרית בגיל ה-20 לחייה הוכתה על ידי כמה נערים עם מנעול ברזל בשכונת התקווה בתל אביב. חברתה הזמינה לה אמבולנס שפינה אותה לבית החולים איכילוב שבעיר, שם היא מאושפזת ומצפה לניתוח. על פי החשד, התגלע סכסוך בינה לבין נערים שגרים בשכנות אליה במהלכו התעורר חדש לעבירה פלילית שביצעה נגדם. מנגד, חבריה של רוית סיפרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי הכל התחיל כשאותם שכנים גנבו ממנה את מכשיר האייפון שלה שרכשה בכסף שחסכה מתשלומי ביטוח לאומי.

חבריה סיפרו כי רוית יצאה ביום שישי מהבית לחבר שגר מעבר לפארק בשכונת התקווה, כשלפתע כמה נערים רכובים על אופניים חשמליים נסעו במהרה לעברה "אחד מהנערים חבט בה עם מנעול ברזל לקשירת אופניים והותיר אותה מדממת על הרצפה, כשרק לפני שלושה ימים היא עברה ניתוח קשה בחזה", סיפרו חבריה.

עוד בוואלה! NEWS:
גורם מדיני בכיר מכחיש: אין הבנות עם רוסיה על דרום סוריה
גורמי מודיעין: צפון קוריאה לא באמת פוצצה את אתר הגרעין
אסד: אין כוחות איראניים בסוריה, ממשיכים להתחזק נגד תקיפות ישראל

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014/ניב אהרונסון

לדבריהם, היא נותרה מדממת על הרצפה וחברתה הזמינה לה אמבולנס שפינה אותה לבית החולים. כעת הם מספרים על מצבה הקשה ועל ההמתנה לניתוח, "בבית החולים התגלה שבר חמור בלחי ושברים נוספים בארובת העין. היא לא רואה עכשיו בעין אחת עד לניתוח ואינה יכולה לאכול אוכל מוצק. היא ממתינה לניתוח שבורה, כואבת ומאוכזבת מעצם ההשפלה כשהיא חבולה בפניה וכל זה קורה מספר ימים לפני חגיגות הגאווה".

כשניידת הגיעה לאזור היא לא מצאה את רוית, במשטרה התקשרו מיד לחברתה שהזמינה את הניידת וזאת אמרה שהם באיכילוב. בבית החולים יצר עמם קשר מש"ק משטרתי. לדברי אותה חברה, אותו שוטר לא ניגש אל חברתה כדי לגבות ממנה עדות על התקיפה. במשטרה אמרו כי חברתה לא שיתפה פעולה עם השוטר, וטענה כי חברתה בטיפולים וזה לא זמן מתאים שיגיע לגבות עדות. בעקבות פניית וואלה! NEWS, חוקר יצר אתמול קשר עם הנפגעת כדי לחקור את העניין. במשטרה הסבירו כי מבדיקת המקרה ישנם עוד פרטים שלא ניתן לפרסם מחשש לשיבוש החקירה.

חברתה של רוית טוענת כי המקרה אירע כי היא טראנסית ובשולי החברה. "אני מניחה שזה כי הסתכסכנו עם נערים בני 18 והם לקחו את זה כמובן מאליו, מי רוצה להתעסק עם שולי החברה, את מי זה מעניין, זה לא מעניין אף אחד." אמרו חבריה.

מהמשטרה נמסר כי מדובר כי מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בסכסוך שכנים אשר אינו קשור כלל ועיקר לזהות מגדרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully