וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם מדיני בכיר מכחיש: אין הבנות עם רוסיה על דרום סוריה

2.6.2018 / 20:41

לאחר ששגריר רוסיה באו"ם אמר כי "למיטב הבנתו" ארצו השיגה הסכמה לנסיגת כוחות משמרות המהפכה וחיזבאללה מדרום סוריה, בירושלים דוחים את הדברים. "על איראן לצאת מכל סוריה", הדגיש השבוע נתניהו באוזני פוטין

צילום: משהב"ט

גורם מדיני בכיר הכחיש הערב (שבת) את הדיווחים והצהרתו של שגריר רוסיה באו"ם וסילי נבנזיה, לפיהם הבנות עם רוסיה לגבי יציאת הכוחות האיראניים וכוחות חיזבאללה בדרום סוריה. בשיחותיו השבוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו, הדגיש נתניהו שאיראן צריכה לצאת מכל סוריה, ושישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא נגד התבססות איראנית צבאית בסוריה כולה.

נבנזיה אמר אמש כי "למיטב הבנתו" הושג הסכם עם ישראל על הסגת כוחות איראניים מדרום סוריה. "למיטב הבנתי, הושג הסכם כזה", אמר במהלך תדרוך לכתבים במטה האו"ם בניו יורק. לדבריו, הוא אינו יכול לענות אם החל יישומו של ההסכם, אך הוסיף: "הצדדים שהיו מעורבים מרוצים ממה שהושג. אם זה לא יקרה עכשיו, זה יקרה בעתיד הקרוב". בתשובתו לא התייחס מפורשות לסוג הכוחות שיעזבו את אזור הגבול עם ישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
הדיו אזל, הנייר חוסל: הכירו את א' ליברמן, חבר לעת צרה
הביון הגרמני: איראן פועלת לרכישת ציוד לייצור נשק להשמדה המונית
דיווח: סעודיה איימה לתקוף את קטאר אם תרכוש מערכת נ"מ מתקדמת מרוסיה

פגישת נתניהו פוטין במוסקבה 23.8.17. רויטרס
"ושישראל תמשיך לשמור על חופש פעולה מלא נגד התבססות איראנית צבאית בסוריה כולה". פוטין ונתניהו, אוגוסט 2017/רויטרס

דבריו נאמרו ברקע המגעים שמנהלת ישראל בנושא מול רוסיה, שהתגברו ביתר שאת בימים האחרונים. ביום רביעי נועד שר הביטחון אביגדור ליברמן עם עמיתו סרגיי שויגו במוסקבה, ושלשום שוחחו נשיא רוסיה פוטין וראש הממשלה נתניהו.

בשבוע הבא נתניהו יצא לסבב פגישות באירופה שבמהלכן ייפגש עם מנהיגי צרפת, גרמניה ובריטניה וידון עמם בהתפתחויות האזוריות. במקביל, צבא סוריה ממשיך להיערך למתקפה בדרומה של המדינה, לכיבוש השטחים הסמוכים לגבול ישראל וירדן מידי המורדים. ברשתות החברתיות פורסמו היום תמונות שבהן נראו כוחות תגבורת מגיעים לחזיתות במחוזות דרעא וקוניטרה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פגישתם במוסקבה של שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר ההגנה של רוסיה סרגיי שויגו, 31 במאי 2018. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן ושויגו, רביעי/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully