וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת היהלומן מלוד שנעדר נמצאה ביער מודיעין עם סימני אלימות

1.6.2018 / 6:35

בוריס בוטרשוילי, המוכר כאיש עסקים אמיד וכאחד מראשי קהילת יוצאי גיאורגיה, הוכרז שלשום כנעדר. החשוד במעורבות הוביל את חוקרי המשטרה אל יער מודיעין, שם נמצאה גופתו. המניע נבדק

צילום: דוברות המשטרה

בוריס בוטרשוילי, יהלומן בן 56 מלוד שנעדר מאז שלשום בבוקר, נמצא לפנות בוקר (שישי) ללא רוח חיים ביער מודיעין ועל גופתו סימני אלימות. שלשום נעצר חשוד, בן 49 ממודיעין, במעורבות במעשה שהמניע לו עוד נבדק. בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול את מעצרו בשבעה ימים.

בוטרשוילי, שנראה לאחרונה בצומת שילת באזור מודיעין, הוא אב לארבעה המוכר כאחד מראשי קהילת יוצאי גיאורגיה בעירו וכאיש עסקים אמיד מאוד הפועל בארץ ובחו"ל. אתמול קראו חברי קהילת יוצאי גיאורגיה בפייסבוק לציבור לסייע בחיפושים אחריו. "יש חשש גדול לשלומו, אנו מבקשים את עזרת הציבור לשתף ולעזור בחיפושים", נכתב באחד הפוסטים שפורסמו בעניינו.

משפחתו של בוטרשוילי, העוסק במסחר ביהלומים ובמטבע חוץ בהיקפים גדולים, הגישה תלונה במשטרת לוד בעקבות היעלמותו לאחר פגישה עסקית במודיעין. גורמים במשטרה אמרו כי בוטרשוילי לא היה מוכר להם ולא היה ידוע על סכסוכים שבהם היה מעורב או בעיות כלכליות. את גופתו מצאו חוקרי צוות חקירה מיוחדת של משטרת ישראל ביער, לאחר שהחשוד במעשה הוביל אותם לנקודה זו.

עוד בוואלה! NEWS:
"נתניהו ביקש מראש השב"כ לבצע האזנות לרמטכ"ל ולראש המוסד"
האיראנים לא יצאו כל כך מהר: הסיכויים והסיכונים בהסכם ההסדרה בסוריה
הארץ: "שרה נתניהו ניסתה לתקוף פיזית את מנכ"ל משרד רה"מ"

בוריס בוטרשוילי. מערכת וואלה! NEWS
בוריס בוטרשוילי/מערכת וואלה! NEWS

בעקבות היעדרות אביו הקים ערן, בנו של בוטרשוילי המשרת בצה"ל כקצין בדרגת רב-סרן, חפ"ק שאליו הגיעו מתנדבים המסייעים בחיפושים, בהם עשרות חיילים. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר כי אביו הוא "אדם ישר, הוא לא אחד כזה שמחפש בעיות". לדבריו, "שלשום בשעות הערב היינו ביחד כל המשפחה, התחושה הייתה שהכול בסדר. אתמול הוא יצא מהבית ומאז לא שמענו ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בוריס בוטרשוילי. ללא, מערכת וואלה!
בוריס בוטרשוילי/מערכת וואלה!, ללא
גופת היהלומן שנעדר נמצאה ביעד מודיעין עם סימני אלימות. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
יער מודיעין, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully