וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האמא של כל הילדים ברחוב": הלכה לעולמה אמו של השר כחלון

הלווייתה של מיסה כחלון תיערך בירושלים, שם תיטמן לצד בעלה. היא נחשבת לדמות המעצבת של דרכו הפוליטית של בנה, שאמר עליה בעבר: "היא ידעה בדיוק מה אנחנו צריכים". שכנתה סיפרה על "אישה טובת לב שעזרה לכולם"

חשבון הטוויטר של משה כחלון

אמו של שר האוצר משה כחלון, מיסה כחלון, הלכה הערב (שבת) לעולמה בביתה שבגבעת אולגה. הלווייתה של כחלון תיערך מחר בירושלים, שם תיטמן לצד בעלה, יהודה ביום העצמאות האחרון נבחרה כחלון להדליק משואה כיקירת העיר חדרה, אולם לא הגיעה לטקס בשל בעיות בריאותיות, וילדיה הדליקו את המשואה במקומה. מיסה התנדבה במשך שנים רבות במזנון האגודה למען החייל בגבעת אולגה. מרגע היוודע דבר מותה, החלו להגיע מאות בני שכונת גבעת אולגה לביתה.

שכנתה של מיסה יותר מ-50 שנה אמרה עליה היום כי הייתה "האמא של כל ילדי הרחוב. הייתה אישה טובת לב שעזרה לכולם, במשך שנים התנדבה בכמה מקומות כדי לסייע לציבור ובעיקר לחיילים. היא גידלה את ילדיה בצורה הכי טובה שיש ולמרות הקושי דאגה שלכולם תהיה השכלה. ככל שמשה התקדם היא הייתה מאושרת והאמינה שיום אחד הוא יהיה ראש הממשלה של ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון נפגש עם חקלאים: מי שיעיף עפיפון תבערה - דינו כמשגר פצצה
מפקד חיל האוויר: תקפנו פעמיים במטוס האדיר, הוא לא צעצוע
רונן נפגע בפעילות מבצעית - ונהרג: "ילד מצטיין עם לב ענק"

מיסה כחלון, אימו של שר האוצר משה כחלון, בחירות 2015. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
כחלון עם אמו מיסה בבחירות האחרונות/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

אמו של כחלון נחשבת לדמות המעצבת של דרכו הפוליטית של בנה, והוא מרבה לדבר עליה כהשראה לפועלו. ביום האישה הבינלאומי במרץ האחרון כחלון הקדיש סרטון לאמו ברשתות החברתיות סיפר עליה: "כשמדברים על העצמה ועצמאות ועל נשים, אני לא יכול שלא לחשוב על אמא שלי, שהגיעה לכאן לארץ בלי אף תנועה".

"היא לא יודעת קרוא וכתוב וגידלה שבעה ילדים עם משכורת אחת, אבל אישה עם הרבה ערכים, עם הרבה עוצמות, ודאגה שלכל שבעת הילדים שלה תהיה השכלה ויהיה להם חינוך וערכים. תארו לעצמכם שאני הכי פחות טוב במשפחה. אבא שלי ז"ל עבד מאוד קשה אבל היא ריכזה וניהלה את הבית והיא נתנה את הקו לכל האחים, שבעת האחים, חמישה בנים ושתי בנות", אמר השר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיסה כחלון, אימו של שר האוצר משה כחלון, בחירות 2015. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
מיסה כחלון ב-2015/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

כחלון הוסיף כי "היא נתנה את הקו לחיים ומכוח הנשיות שלה והעוצמה שלה נבעה מהמעמד שיצרה לעצמה. מאז שאני ילד אני רואה אישה, כוח הזה, בעוצמה הזו, ביכולת הכלה, בלי כלים בלי תנאים. לא תגידי שישבה איתנו ללמוד מתמטיקה או ללמד אנגלית, אבל היא ידעה בדיוק מה אנחנו צריכים".

על שמה של מיסה כחלון ישנו חוק, שנולד לאחר שב-2016-2015 הפגינה נגד כוונת בנק הפועלים לסגור את הסניף בגבעת אולגה. בהמשך, יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבר קידם חוק שמאפשר לבנק ישראל לעצור סגירת סניפים של הבנקים המסחריים שמכונה "חוק מיסה כחלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully