וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורה לעבר רכב של כוח מג"ב בציר המנהרות - ונעצר | תיעוד

בן 20 המתגורר סמוך לבית לחם ביצע ירי לעבר הכוחות ששהו באזור הציר. תצפית של חיל גדוד האיסוף "ניצן" זיהתה את המחבל, ובאמצעותה כוונו הכוחות עד לאיתורו. במהלך המרדף אחריו הוא ביצע ירי לעבר רכבם של הכוחות, שנסעו לעברו ונטרלו אותו. אין נפגעים מקרב הכוחות

צילום: דו"צ, עריכה: שניר דבוש

לוחמי משמר הגבול עצרו לפנות בוקר (חמישי) מחבל שביצע ירי לעברם במחסום המנהרות מאזור העיירה אל-חדר הסמוכה לבית לחם. לא היו נפגעים מקרב הכוחות.

המחבל פתח באש לעבר הכוחות ששהו באזור כביש המנהרות הסמוך לירושלים. תצפית של גדוד האיסוף "ניצן" הממוקמת באזור זיהתה את המחבל, ובאמצעותה כוונו הכוחות שהחלו בסריקות כדי לאתרו.

בתיעוד שפורסם כמה שעות לאחר מכן נראה זיהוי המחבל על ידי התצפית והמרדף אחריו, במהלכו ביצע המחבל ירי נוסף לעבר צוות של לוחמי מג"ב שנסע לכיוונו בניסיון לנטרל אותו. הרכב הממוגן בו נסעו הכוחות נפגע ממספר כדורים, בין היתר באחד מחלונותיו.

עוד בוואלה! NEWS:
ארדן נגד המפכ"ל: "לא נכון לקיים את שיחות הארכת כהונה בתקשורת"
משרד ראש הממשלה ביקש לרכוש רכב ממוגן עבור שרה נתניהו
חמינאי הציב לאירופה שבעה תנאים להישארות איראן בהסכם הגרעין

תיעוד: לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל חותרים למגע ועוצרים את המחבל שביצע לעברם ירי הלילה. דובר צה"ל
מתוך תיעוד נטרול המחבל סמוך לכביש המנהרות/דובר צה"ל

לאחר שהמחבל פגע ברכבם של הלוחמים, הוא החל בניסיון להימלט מהמקום. לוחמי מג"ב הסתערו לעברו בנשקים שלופים ואף ירו באוויר כדי להרתיעו. בתום המרדף, הלוחמים הצליחו לעצור את המחבל.

המחבל, צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב העיירה בית סאחור הסמוכה אף היא לבית לחם, נחקר על ידי הכוחות וברשותו נמצאה סכין. בסריקות נוספות שבוצעו בזירה נמצא אקדח מסוג FN שבאמצעותו ביצע ככל הנראה את הירי לעבר הכוחות. הוא נפצע קל ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully