וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן נגד המפכ"ל: "לא נכון לקיים את שיחות הארכת כהונה בתקשורת"

השר לביטחון פנים תקף בגלצ את דברי מפכ"ל המשטרה לפיהם יהיה מעוניין בהארכת כהונתו אם אכן יתבקש לכך. "המקום הנכון לדבר על זה הוא השיחות בינינו", אמר השר ארדן בריאיון

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתח ביקורת הבוקר (חמישי) נגד מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, זאת בעקבות דבריו של האחרון בדבר הארכת כהונתו. "לא חושב שהמפכ"ל צריך לנהל את השיח על הארכת הכהונה בתקשורת", אמר השר ארדן בריאיון ב"דקלסגל" בגלי צה"ל. "המקום הנכון זה בשיחות בינינו".

השר התייחס גם להתנהלות המשטרה מול ג'עפר פרח ואמר כי " אם שוטר הפעיל כוח בניגוד לחוק הוא לא יישאר בתפקידו, אבל את כלי התקשורת צריכה להטריד אלימות מפגינים".

בסביבות השר מתחו ביקורת מאז אמש על נאומו של אלשיך, ובכיר בסביבת השר אמר כי המפכ"ל "נתן את נאום חייו" בכנס "ליברל" באוניברסיטת תל אביב. "אנחנו נמצאים עכשיו בספירה אחרת", אמר הבכיר. "המפכ"ל הסיר את כל המסכות מעל פניו ותקף את ראש הממשלה באופן אישי".

עוד בוואלה! NEWS:
ביקורת בסביבת ארדן נגד אלשיך: "המפכ"ל הסיר את כל המסיכות"
בראש הוועדה שתאשר את מינוי המפכ"ל והרמטכ"ל: השופט בדימוס גולדברג
השר ארדן על ניסו שחם: נכשל במבחן הפלילי ומעשיו פסולים

מרכז השליטה המשודרג של אגף התנועה בבית דגן  מפכ"ל המשטרה רוני אלשך גלעד ארדן. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
השר ארדן והמפכ"ל אלשיך/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה

"המפכ"ל ירה לכל הכיוונים", הוסיף הבכיר בסביבת ארדן. "אין ספק שאנחנו בהחלט במקום אחר בכל הקשור להתנהלות שבין המשטרה לממשלה".

בסביבת ארדן הופתעו מעוצמת דבריו של אלשיך, שהתבקש להתייחס לסערה סביב ניצב יורם הלוי, שלגביו טען כי קיים קשר פסול עם ראש הממשלה. "אני לא מופתע מהשאלה כי התרגלתי במשך השנתיים וחצי האחרונות שאני פוגש נושאים בעיתון שלא היה לי שום מושג על קיומם", אמר אלשיך.

"יש כנראה בעלי עניין שרוצים לגרור את משטרת ישראל לשיח שבעיני הוא שיח מאוד לא ערכי, מאוד לא רלוונטי וסיבותם עמם, אני מזהה יותר מווקטור אחד אז אני לא רוצה לומר שיש רק גורם אחד ואנחנו מסרבים בתוקף להיכנס לסחרור הזה, הוא לא נכון. אני פוגש בניצב יורם הלוי, משוחח איתו בטלפון, פוגש איתו לשיחות עבודה, מגיע אליו לשטח, יושבים יחד בהערכות המצב, ולא מרכל לא עליו ולא על אחרים עם עיתונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully