וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצבים מהצד: עיכוב המשך כהונת אלשיך יקפיא מינויים בצמרת המשטרה

24.5.2018 / 18:19

שלושה ניצבים, ראשי אגפים מרכזיים במשטרה, אמורים לפרוש עד סוף השנה. כהונת המפכ"ל, אם לא תוארך, תיכנס בחודש יוני לחצי השנה האחרונה שלה - ובה מנוע המפכ"ל להוציא לפועל את סבב המינויים. אם כהונת אלשיך לא תוארך, ייתכן שמינוי הניצבים יחכה למפכ"ל הבא

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

בצל משבר סביב הארכת כהונתו של מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך לשנה הרביעית, סבב המינויים של ניצבי המשטרה תקוע. לטענת גורם במשטרה, אם לא תוארך כהונת המפכ"ל לשנה רביעית בסוף החודש לא יהיה ניתן לקיים את סבב המינויים, מכיוון שבחצי השנה האחרונה לכהונתו מנוע המפכ"ל מלקיים את סבב המינויים.

עד סוף השנה אמורים לפרוש שלושה ניצבים בתפקידי ראשי אגפים מרכזיים במשטרה: ראש אגף משאבי אנוש ניצב גילה גזיאל, ראש מנהלת המגזר הערבי ניצב ג'מאל חכרוש, וראש אגף שיטור ניצב אלון לבבי. סגן המפכ"ל ניצב זוהר דביר אמור לסיים את תפקידו ולהשתבץ לתפקיד אחר.

עוד בוואלה! NEWS:
המפכ"ל אלשיך: "3 שנים הן זמן קצר מדי כדי לחולל שינויים"
פרסום ראשון: מנדלבליט וניצן הגיעו לכנסת; אמסלם ביקר את המשטרה
"חובתנו המוסרית": הכנסת אישרה הצעה לסדר להכרה ברצח העם הארמני

המפכ"ל רוני אלשיך, במועדון העסקי אקדמי של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב. אהוד אמיתון, TPS, מערכת וואלה! NEWS
המפכ"ל אלשיך "ליברל" באוניברסיטת תל אבי, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אהוד אמיתון, TPS

נכון להיום סיכמו המפכ"ל אלשיך והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן את שיבוצו של מפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן לתפקיד הסמפכ"ל, והוא אמור להיכנס אליו בסוף הקיץ, אך טרם נמסרה הודעה רשמית על המינוי והיא צפויה להתפרסם במקביל לפרסום הסבב הכולל. במשטרה רמזו אתמול כי רשימת הניצבים לא סוכמה בין אלשיך לארדן, וכי לפי שעה לא ברור אם היא תושלם עד סוף החודש או שהמשטרה תיאלץ להמתין למינוי מפכ"ל חדש כדי לקיים את סבב הניצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully