וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה אסורה בכביש המהיר והתנגשות חזיתית: תיעוד תאונה ליד עכו

נהג רכב פרטי תועד כשהוא פונה בכביש 4 בצומת מסוכן, במקום שבו לא קיימת פנייה על פי החוק. כלי רכב שנסעו בנתיב הנגדי לא הספיקו לעצור ופגעו ברכבו. התאונה, בה לא נפצעו הנוסעים באורח קשה, תועדה במצלמות חברת "נתיבי ישראל". "מדובר בנס", אמרו בחברה

צילום: נתיבי ישראל, עריכה: יוסי אלטר

תאונה קשה תועדה בשבוע שעבר בכביש 4 בסמוך לעכו, כשכלי רכב פרטי ביצע פנייה שמאלה בצומת שבו אין פנייה כלל. לאחר שפנה ומבלי שהבחין בתנועה החולפת, פגעו בצידו של שני כלי רכב נוספים שנסעו בנתיב הנגדי. באורח פלא, לא היו בתאונה פצועים באורח קשה, אך נזק נגרם לכלי הרכב.

צחי שטרסר, מנהל אגף צפון בחטיבת הפיתוח וההנדסה בנתיבי ישראל אמר כי "מדובר בנס. בתיעוד הנדיר אנו רואים את הרכב הלבן נוסע בכביש חיפה-תל אביב הישן מכיוון צפון ופונה מזרחה לכיוון כביש 85 אל נגד כיוון התנועה, במקום בו כלל אין פניה".

עוד בוואלה! NEWS:
ממצעד החיים עד הכותל: כך התחברו מקורבי בן לאדן למוקדי כוח בישראל
שבע שנות מאסר נגזרו על שאול שמאי המורה הפדופיל מתל אביב
ייצא לחופשי בקרוב? הנשיא חתם על קיצור עונשו של קובי פרץ

תיעוד: רכב שנסע בכביש 4 ביצע פניה לכביש 85 במקום בו הפניה אינה מותרת ונגד כיוון התנועה. אתר רשמי
רגע התאונה ליד עכו, בשבוע שעבר/אתר רשמי

לדבריו, "כמהנדס העוסק בתשתיות התחבורה אני יכול לומר בביטחון מלא כי משרד התחבורה באמצעות נתיבי ישראל משקיעים בכל שנה מיליארדי שקלים בהקמת רשת כבישים בטוחה יותר וסלחנית יותר כלפי טעויות של נהגים, אך אסור לנו להסתמך על זה. חובתנו האישית לקחת אחריות על התנהגותנו בכביש. קלות דעת מצדנו או אפילו רגע של היסח דעת בזמן נהיגה עשוי לעלות לא רק בחיינו שלנו ומשפחתנו, אלא גם של משתמשי הדרך שסובבים אותנו. שטרסר הוסיף כי "בכל מפגע דרך חייגו למספר החירום של מרכז ניהול התנועה הלאומי 2120* ובכך תסייעו לנו לסייע לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully