וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצא לחופשי בקרוב? הנשיא חתם על קיצור עונשו של קובי פרץ

21.5.2018 / 14:29

נשיא המדינה החליט לאמץ את המלצתה של שרת המשפטים ולהקל בעונשו של הזמר. לפי ההחלטה, תקוצר תקופת מאסרו של פרץ, כך שיוכל לעמוד בפני ועדת השחרורים, כבר בחודש יולי 2018

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, החליט היום (שני) לאמץ את המלצתה של שרת המשפטים, איילת שקד, ולהקל בעונשו של הזמר קובי פרץ. זאת, במסגרת המתווה המיוחד לשנת ה-70, שבו נעשה על ידי הנשיא שימוש רחב מן הרגיל בסמכות החנינה לאסירים בעלי מאפיינים ייחודיים, ובהם אסירים המרצים מאסר ראשון של עד שנתיים.

על פי החלטת הנשיא, תקוצר תקופת מאסרו של פרץ, כך שיוכל לעמוד בפני ועדת השחרורים, שתשקול את שחרורו ברישיון בחלוף מחצית מתקופת מאסרו, בחודש יולי 2018. בהחלטת הנשיא נקבע כי ההקלה בעונש מותנית בתשלום הקנס שהוטל עליו על ידי בית המשפט.

הזמר קובי פרץ בהקראת גזר דינו בית משפט השלום. אבי כהן
קובי פרץ/אבי כהן

פרץ החל לשאת את עונשו באוקטובר אשתקד בכלא מעשיהו, לאחר שנגזרו עליו שנה וחצי מאסר. הוא הורשע בהעלמת מס על הכנסות של חמישה מיליון שקלים. בתחילה הוא נשלח לשנתיים מאסר בפועל, אך בית המשפט המחוזי הפחית את עונשו. פרץ ירצה את עונשו באגף 7 החדש, בעבר אגף 10, שבו שהה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בעת ריצוי עונשו. שותפו לתא הוא הרב הראשי לשעבר יונה מצגר המרצה עונש של שלוש שנות מאסר וחצי בגין שוחד, מרמה והעלמת מס.

פרץ הגיע לבית הכלא שברמלה מלווה בבני משפחתו, מקורבים נוספים ועורכי הדין שני אילוז ואפרים דימרי, שייצגו אותו בהליכים המשפטיים שהתנהלו נגדו. נוסף על עונש המאסר נידון פרץ לשנה וחצי מאסר על תנאי והוטל עליו קנס של 175 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully