וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"50 גוונים של חמאס": קמפיין התגובה למיצג מעורר המחלוקת בבצלאל

פעילי ימין תלו ברחבי הקמפוס מודעות הנושאות את הכיתוב: "50 גוונים של חמאס - התערוכה הרשמית". המודעות הוצבו במחאה על המיצג שפורסם אתמול באקדמיה ובו שמות ההרוגים הפלסטינים ברצועת עזה

צילום: מתוך הפייסבוק של תנועת "אם תרצו", עריכה: תומר לוי

פעילי ארגון "אם תרצו" תלו הבוקר (חמישי) באקדמיה לאמנות בצלאל שבירושלים מודעות ובהן הכיתוב: "50 גוונים של חמאס - התערוכה הרשמית". תליית המודעות באה בתגובה לשלטים שהוצגו אתמול באקדמיה עם שמות ההרוגים הפלסטינים ברצועת עזה, לצד מודעות עם מפת הרצועה ועליה הכיתוב I'M NOT YOUR TOY .

על המודעות שתלו היום פעילי "אם תרצו" נכתב "לאומנות פלסטינית - מסורת של נאציזם" ומוזכרים חאג' אמין אל-חוסייני, אבו מאזן וחמאס. רכז פעילות הארגון בירושלים, דודי אלצופין, אמר היום "לצערי אתמול אנחנו ראינו ניסיון לעורר פרובוקציה והסתה בכך שתלו את שמותיהם של מחבלים, שאפילו חמאס אמר ש-50 מהם הם אנשים שלו. זה מזעזע. חופש הביטוי גורם מהר מאוד לפגיעה בחופש ובביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
האחיות נרצחו לעיני בני משפחתן: "אחינו עשה מה שהיה צריך לעשות"
מהמרמרה ועד "ההגנה" על ירושלים: כך הפכו החברות הקרובות לאויבות
העבריין ה"מנומס": "בעל הבית של באר שבע" שמגיש את הנקמה קרה

תגובה למחאת השמאל- פעילי "אם תרצו" תלו באקדמיה לאמנות "בצלאל" מודעות תחת הכותרת "50 גוונים של חמאס". אתר רשמי
"אם תרצו" בבצלאל, היום/אתר רשמי

המיצב אתמול עורר ביקורת, ושר המדע אופיר אקוניס הודיע כי הוא אוסר הצגת מיצבים מטעם המוסד בכנס שרי מדע שמתוכנן להתקיים החודש בירושלים, בהשתתפות שרים מכל העולם.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין תקף גם הוא את המיצג ואמר כי "חופש הביטוי הוא ערך עליון בעיניי, אבל אדם וגם אומן צריך לדעת לשים גבולות לעצמו. הייתי מציע לאומני המחאה החדשים מטעם עצמם לזכור שחיילינו בגבול רצועת עזה שומרים גם עליהם".

מבצלאל נמסר אתמול כי "האקדמיה בבצלאל היא מרחב מוגן לחופש הביטוי בישראל, ומאפשרת לסטודנטים שיח חופשי, ביקורתי ויצירתי במגוון הנושאים המעסיקים אותם".

עוד באותו נושא

עקב המיצג על עזה: אקוניס אסר הצגת עבודות מבצלאל בכנס מדע בינלאומי

לכתבה המלאה
פעילי ארגון "אם תרצו" תולים שלטים באקדמיה לאמנות בצלאל  "תחת הכותרת "50 גוונים של חמאס – התערוכה הרשמית". -, מערכת וואלה! NEWS
תערוכת "אם תרצו" בבצלאל, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully