וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "חמאס קניבלים - מתייחסים לילדים כחימוש"

בביקור באוגדת עזה אמר שר הביטחון כי "לחמאס יש חימוש רקטי, ויש להם חימוש מסוג אחר - של נשים וילדים". הוא הודה לכוחות הביטחון והזהיר: "חמאס חטף מכה, אבל שלא יהיו אשליות - הם לא ויתרו על הפרות הסדר"

עריכה: אביב אירגז

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (רביעי) כי "הנהגת חמאס היא הנהגה של קניבלים, שמתייחסת גם לילדים שלהם כחימוש". לדברי ליברמן, "יש להם חימוש רקטי, ויש להם חימוש מסוג אחר - של נשים וילדים". בסיור באוגדת עזה אמר ליברמן כי סיים הערכת מצב עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט ועם מפקד פיקוד הדרום אלוף אייל זמיר. "באתי להגיד להם תודה", אמר. "הם פעלו כפי שמצופה מהם, גם ברמה המבצעית וגם ברמה הנורמטיבית, ולכן על כולם להגיד תודה, מהחייל האחרון ועד למפקדים הבכירים".

"אנשים בעוטף עזה מתנהלים פה בשגרת חיים, כאילו על הגדר לא קורה כלום", אמר שר הביטחון. " עברנו את פסח ואת יום העצמאות וחגים ללא הפרעה. זה הודות למאמץ שהשקיעו חיילים ומפקדים".

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות יחס בלתי הולם לשגריר ישראל, הממונה הטורקי יינזף
גואטמלה חנכה את השגרירות בירושלים: "אנחנו אחים"
לראשונה בישראל: מד"א יקיים התרמת דם בכנס של הקהילה הגאה

שר הביטחון אביגדור ליברמן עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט בסיור באוגדת עזה ב-16 במאי 2018. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"חמאס נכנסו בחזרה למלונה". ליברמן, היום/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ליברמן נשאל איך הוא מסביר את השקט היחסי של אתמול, לעומת העימותים הסוערים יום קודם לכן, שבהם נהרגו כ-60 פלסטינים. "קודם כל הם חטפו מכה", אמר. "שלא יהיו פה אשליות, הם לא ויתרו על כל הפרות הסדר ועל תהלוכות הטרור. הם הכריזו כבר שיום הזעם הבא הוא יום הנכסה, כלומר ששת הימים. אני מאמין שעד אז נראה גם ניסיונות. אבל הם חטפו מכה רצינית, וזה מה שגרם להם כרגע להיכנס בחזרה למלונה".

בתגובה לביקורת הנרחבת בעולם על הכוח שהפעיל צה"ל מול ממפגינים אמר ליברמן כי "זה לא חדש". לדבריו, "אני מציע לכולם רק לחשוב מה היה קורה לו אותו אספסוף היה מצליח לפגוע בריבונות ולהתפרץ לתוך אחד היישובים. ראינו מה קרה בכרם שלום בצד הפלסטיני, כשהמפגינים הגיע למעבר. תנסו לדמיין מה היה קורה לו האספסוף הזה היה מגיע ליישוב כרם שלום, או לנחל עוז או לכל מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully