וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הווילה בגליל: מקורב לשר דרעי עוכב לחקירה ונערך חיפוש בביתו

פרסום ראשון: המקורב, שהודיע לאחרונה על התמודדות לתפקיד ברשות מקומית בצפון, היה מעורב בבניית הבית במושב ספסופה שבבעלות משפחתו של שר הפנים. על פי החשד דרעי לא דיווח במלואן על עלויות הקמת הבית שנרשם על שם בתו

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

מקורב לשר הפנים אריה דרעי המכהן בתפקיד ציבורי עוכב לחקירה לפנות בוקר (שלישי) במסגרת החקירה המתנהלת נגד שר הפנים בשנתיים האחרונות. המקורב היה מעורב בבנייה של הווילה במושב ספסופה בגליל שנמצאת בבעלות של בני משפחת דרעי. הווילה עמדה במרכז החקירה נגד יו"ר ש"ס, ונבדקו גם טענות שהעלו חשד לפלילים על האופן שבו נבנה הבית.

חוקרי המשטרה הגיעו לביתו של החשוד בצפון הארץ, החרימו מסמכים וציוד נוסף. בשלב הזה, החשוד עדיין בחקירה וטרם ברור אם יובא להארכת מעצר. החשוד הודיע לאחרונה שיתמודד לתפקיד ברשות מקומית בצפון הארץ.

עוד בוואלה! NEWS:
תמונות לוויין מוכיחות: צפון קוריאה החלה בפירוק אתר הגרעין שלה
"איוונקה חייכה כשאנשים נטבחו": כך סיקרו בעולם את ההסלמה בעזה
המתווה לחוק משכורות מחבלים: חצי מהכספים יקוזז באופן אוטומטי

אריה דרעי ואשתו יפה בדרך לחקירתם בלהב 433 5 ביוני 2017. רוני כנפו
הווילה עמדה במרכז החקירה נגד יו"ר ש"ס. דרעי/רוני כנפו

משפחת דרעי מחזיקה במספר רב של דירות, חלקן נרכשו בידי השר עצמו, חלקן רשומות על שמם של אחיו וחלקן על שמה של בתו, הדסה (דסי) אילוז ובעלה, יצחק. ואולם, רבות מהדירות דרעי כלל לא הזכיר בתצהיר שהגיש בטרם הבחירות, בהן בספסופה שבגליל ובשכונות בירושלים.

הבית בספסופה מהווה בית נופש של המשפחה, שלדברי השכנים מגיעה אליו מדי חודש יחד עם הילדים והנכדים. ב-2013, פנו דסי ויצחק למזכירות היישוב כדי לקבל שטח לבניית בית בן כמה קומות. השניים עברו ועדת קבלה, אך בחלוף הזמן הודו בכירים כי דרעי היה מעורב בבניית הבית וכי סייע לבתו. לדבריהם, בעת משפטו ולאחר שחרורו מהכלא, נהג להגיע למקום ולהתבודד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ביתה של בתו של אריה דרעי, ספסופה.. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, עדי חשמונאי
הבית בספסופה/עדי חשמונאי , באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

אדריכלים ושמאים בכירים העריכו אז כי ערכו של בית מהסוג הזה הוא כשני מיליון שקלים לפחות. ואולם, מתיעוד הקבלנים בשטח עולה כי העבודות נאמדות בסכום גבוה בהרבה – ארבעה מיליון שקלים. תיעוד של קבלן גגות העלה גם כי מי שהיה אחראי על הבנייה הוא דרעי עצמו. ספסופה הוא מושב בשטח עימות, ולכן מי שמבקש לבנות במקום יכול לקבל הנחה שמגיעה ל-70% יותר מאשר בכל יישוב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully