וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: נהג הרכב שיחק בטלפון - ופגע בחוזקה במעקה הבטיחות

נהג כלי רכב פרטי לא התרכז בנהיגה ותועד במצלמות חברת "נתיבי ישראל" כשהוא מתנגש בגדר הפרדה, נזרק בחזרה לנתיב הנסיעה ונפגע בעוצמה ממשאית חולפת. באורח פלא לא נזקק הנהג לפינוי לטיפול רפואי

צילום: נתיבי ישראל, עריכה: יוסי אלטר

כלי רכב פרטי פגע היום (שני) במעקה הבטיחות בכביש המהיר בסמוך לאזור התעשייה של עכו, לאחר שסטה מנתיבו - ככל הנראה לאחר שהנהג שהשתמש בטלפון הנייד. כתוצאה מההתנגשות נפגע הרכב, ולאחר מכן נזרק בחזרה לנתיב הנסיעה ונפגע בידי משאית שחלפה במקום. הנהג לא פונה לטיפול רפואי.

מירב זמיר, סגנית מנהל של מרכז התנועה הלאומי של נתיבי ישראל: "בשעה 12:36 זיהה בקר התנועה הראשי שלנו באחת מבין 209 מצלמות השליטה את האירוע מתרחש בזמן אמת. הבקר מיד הזעיק את כוחות ההצלה אשר הגיעו לזירה במהירות, במקביל לצוותים המבצעיים של החברה שטיפלו במפגעי בטיחות שנוצרו כתוצאה מהתאונה". זמיר הוסיפה כי "הצלת חיי אדם עשוי להיות במרחק שיחת טלפון מכם. בכל מפגע בטיחות בכבישים הבינעירוניים שאתם נתקלים אנא חייגו אל מספר החירום שלנו 2120* וכוחותינו יוזנקו מיד להסרת הסכנה".

בתוך כך, ילדה בת חמש נפצעה היום באורח קשה מפגיעת רכב ביישוב זרזיר שבצפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה עם חבלת ראש כשהיא מורדמת ומונשמת.

עוד בוואלה! NEWS:
• מהכרזת המדינה עד לפתיחת השגרירות: הקרב על ההכרה בירושלים
• חמאס: "להבעיר את השטח בתגובה לפשעים בעזה, ירושלים - קו אדום"
• אחרי השגרירות: בישראל שואפים להכרה בי-ם במסמכים רשמיים

תאונה קטלנית בעכו 14 במאי 2018. נתיבי ישראל, מערכת וואלה! NEWS
רגע הפגיעה במשאית, היום/מערכת וואלה! NEWS, נתיבי ישראל
תאונה קטלנית בעכו 14 במאי 2018. נתיבי ישראל, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א בזירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, נתיבי ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully