וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול כולם: תראו איך הגיבה האישה שתפסה את בעלה עם המאהבת

21.5.2018 / 11:07

אישה אחת הופיעה לשדה התעופה בקולומביה ותפסה על חם את בעלה עם המאהבת שלו. בלי לחשוב פעמיים, היא החלה לגרור את המאהבת בשיערה, ולצרוח על בעלה הבוגדני לעיני כולם

צילום מסך

אין הרבה דברים כואבים יותר ממשולש רומנטי שמערב בגידה בגידה, ולבטח אין הרבה דברים מביכים יותר מהרגע ההוא בו הבגידה נחשפת, לעיני כולם. וזה כמובן דבר אחד אם זה קורה בחדר המיטות, אבל בפומבי, ככה, מול כולם? זה פחות או יותר מה שקרה לגבר הזה, שביקר בשדה תעופה בקולומביה עם המאהבת שלו, כשלפתע אשתו הופיעה וממש, אבל ממש לא קיבלה את כל הסיפור הזה באיפוק.

למעשה, היא תפסה בשיערה של הפילגש ופשוט גררה אותה מדלפק הקבלה. הבעל ניסה להפריד, אך לשווא. "ביום שבת היינו אמורים לצאת עם הילד, והיום אתה יוצא איתה", צעקה האישה בספרדית. "תעיף אותה או שאחולל פה סערה, ממש ברגע זה. אני לא משחררת אותה. תרביץ לי אם אתה רוצה, כדי שיזרקו אותך לכלא".

עוד ב"אסור לפספס":

הסטודנטית שהציגה את התזה שלה בעירום מול כל הכיתה
כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס חושפת פרטים מביכים על הסקס עם דונלד טראמפ
אחרי שבגדו בה הדוגמנית היפהפיה החליטה להפוך לפילגש של גברים עשירים ונשואים
התגובה הלא צפויה של המגישה שהוטרדה מינית בשידור חי הפכה לויראלית

תפסה את בעלה והמאהבת בשדה התעופה. צילום מסך
וואו, לא נעים/צילום מסך

האישה אף קראה לפילגש prepago (זונה), וטענה כי בעלה "מזויף ושקרן". עובד של חברת התעופה הביט בנעשה מקרוב, אך עדיין לא ברור האם או באיזה שלב אנשי האבטחה התערבו בכל הסיפור הלא נעים הזה.

הכל קרה בשדה תעופה מחוץ למדיין. על פי התקשורת הקולומביאנית, הזוג אמור היה להמריא אל עבר קרטחנה, אך לא ברור האם הצליח לעלות לטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully