וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעדי "ריקוד התרנגולות": נתניהו במחווה מקורית לנטע ברזילי

13.5.2018 / 12:51

ראש הממשלה חגג גם הוא את ניצחונה של ישראל באירוויזיון ונכנס לישיבת הממשלה בריקוד האופייני. "בוקר TOY, קיבלנו עוד מתנה עם הניצחון המזהיר והמותח של נטע. נהיה גאים לארח את האירוויזיון"

צילום: באדיבות תאגיד השידור, עריכה: יוסי אלטר

הממשלה התכנסה הבוקר (ראשון) לישיבה חגיגית במוזיאון ארצות המקרא בירושלים, לציון יום ירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לבצע מחווה לניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון ופצח ב"ריקוד התרנגולות" המפורסם שעזר להביא את הניצחון.

"בוקר TOY. בוקר טוב מאוד", פתח נתניהו את ישיבת הממשלה. "בימים האלה ירושלים מתברכת בהרבה מתנות. קיבלנו עוד אחת אתמול בערב, עם הניצחון המזהיר והמותח של נטע. המתנה היא שהאירוויזיון יגיע בשנה הבאה לירושלים, אנחנו נהיה גאים לארח אותו. אני חושב שנעסוק בכל מה שכרוך כדי לאפשר עוד אירוע גדול עם צפייה בינלאומית גדולה בעיר שלנו, במדינה שלנו".

עוד בוואלה! NEWS:
"פה אין מחסומים": זינוק במעבר תושבי מזרח י-ם לשכונות היהודיות
העברת השגרירות לי-ם: איוונקה טראמפ נחתה בישראל
בין ביס לביס: כשנתניהו נפגש במקרה עם שגרירים ערבים במסעדה

רה"מ, ביבי נתניהו, במחוה לנטע בריזלי עם תנועת התרנגול בפתח ישיבת הממשלה 13 במאי 2018. רוני כנפו
נתניהו פוצח בריקוד, היום/רוני כנפו

ראש הממשלה הוסיף כי "אנחנו הולכים השבוע להתברך בדבר היסטורי באמת, וזו ההחלטה של המעצמה הגדולה ביותר בעולם, ידידתנו ארצות הברית, להעביר את השגרירות שלה לכאן. הנשיא טראמפ הבטיח להכיר בירושלים כבירת ישראל - עשה זאת. הבטיח להעביר את השגרירות האמריקנית - עושה זאת. כמובן שכולנו נחגוג את היום הזה מחר, זו ממש חגיגה. לאחר מכן יבואו גם שתי שגרירויות נוספות, גואטמלה ופרגוואי, ונוספות בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully