וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל בבית הלבן: "נתניהו וטראמפ משוחחים על החקירות בעניינם"

בריאיון לתחנת רדיו אמריקנית אמר ג'ון קלי כי אחד מנושאי השיחה של שני המנהיגים הוא החקירות המתנהלות נגדם בארצם. "כמה דקות מכל שיחה שלהם יכולות להיות סביב הנושא הזה", אמר, והוסיף: "הנשיא בהחלט נבוך מהחקירה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו מנהלים שיחות לגבי החקירות שמתבצעות בעניינם - כך אמר ראש הסגל בבית הלבן ג'ון קלי בריאיון לתחנת הרדיו הציבורית בארצות הברית. "נתניהו נמצא תחת חקירות בעצמו, וכמה דקות מכל שיחה שלהם יכולות להיות סביב הנושא הזה", אמר קלי על רקע חקירת מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות, שנמצאת בעיצומה.

קלי נשאל אם עננת החקירות מפריעה לפעילות הבית הלבן והשיב למראיין: "זו לא עננה, אבל הנשיא בהחלט נבוך, אתה יודע". ראש הסגל הוסיף כי הוא לא שוקל לעזוב את עבודתו בבית הלבן, אבל נמנע מלהגיד אם הוא מסכים עם גישתו של טראמפ לגבי החקירות, לאחר שהנשיא כינה אותן "ציד מכשפות". "אני מאמין שהחקירה לא תחשוף שום דבר הקשור לנשיא", אמר קלי.

עוד בוואלה! NEWS
רוחאני מרגיע: "איראן לא מעוניינת במתיחות חדשה באזור"
ליברמן משגר מסר חריף לאסד: "תעיף את האיראנים מסוריה"
שומרים את חיזבאללה על אש קטנה: איראן חוששת מתגובה חריפה מדי

פגישה בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורה"מ ביבי נתניהו, בבית הלבן, וושינגטון 5 במרץ 2018. AP
מחליפים חוויות. נתניהו טראמפ/AP

קלי אינו היחיד בממשל טראמפ שהתייחס לחקירות בנושא רוסיה לאחרונה. סגנו של טראמפ מייק פנס נשאל שאלות דומות בריאיון לרשת NBC האמריקנית אתמול ואמר כי הוא מאמין ש"זה הזמן לסיים את החקירה של התובע המיוחד רוברט מולר לטובת האינטרסים של המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully