וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן משגר מסר חריף לאסד: "תעיף את האיראנים מסוריה"

11.5.2018 / 12:30

שר הביטחון סייר בקצרין עם אנשי פיקוד העורף, זאת בעקבות ירי הרקטות משטח סוריה לישראל. הוא קרא לאסד לגרש את אנשי כוח אל-קודס, שלדבריו "רק מזיקים לו". הוא אף הפציר בתיירים לשוב לאזור. "אפשר לחזור לצימרים"

צלמים זמניים מורשים

שר הביטחון אביגדור ליברמן סייר הבוקר (שישי) בקצרין שברמת הגולן זאת בעקבות ירי הרקטות בידי כוח "אל-קודס" מסוריה לעבר שטח ישראל. ליברמן קרא לאסד לסלק משטח סוריה את הכוחות האיראניים בטענה כי הם "מזיקים" לו. "אני אנצל את ההזדמנות כדי להעביר מסר לאסד: תעיף את האיראנים", אמר ליברמן. "תעיף את קאסם סולימאני וכוח קודס, הם לא עוזרים לך, הם רק פוגעים".

"מכל הנוכחות שלהם יהיו אך ורק בעיות ונזקים. תעיפו את האיראנים, ואפשר יהיה באמת לעבור אולי לחיים אחרים", אמר השר.

ליברמן ערך סיור יחד עם אנשי פיקוד העורף בשטחי העיר, וציין כי מטרת הסיור היא להפיק לקחים בעקבות האירועים האחרונים. "אני קורא לעם ישראל - בואו לטייל ברמת הגולן ובצפון", הוסיף. "אפשר לחזור לצימרים, יש פה נופים ומקומות מהיפים ביותר, ואין שום בעיה. חזרנו לשגרה, תבואו לטייל".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
איראן: "השתיקה הבינלאומית מעודדת את ישראל לתקוף בסוריה"
חזרה גנרלית להפגנת הענק: חשש בצה"ל מהתלהטות כמה זירות במקביל
שומרים את חיזבאללה על אש קטנה: איראן חוששת מתגובה חריפה מדי

שר הביטחון אביגדור ליברמן בביקור ברמת הגולן קצרין ה-11 במאי 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
"תחזרו לבקר". ליברמן במהלך הסיור בקצרין/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

ליברמן נשאל אם הוא סבור שהאירועים שהתרחשו השבוע הרחיקו את האיום האיראני. "אני מציע להפחית התלהבות יתר", אמר. "אין פה מקום ליהירות", אמר. "היה אירוע ואני לא חושב שבזה כל הבעיות וכל המתח והחיכוך יסתיימו. צריך לקחת הכול בפרופורציה נכונה. כמו שראינו צה"ל ערני, פועל ועושה את מה שצריך לעשות. יחד עם זאת, אין פה מאה אחוז ולכן הכול צריך לקחת בזהירות ובשיקול דעת. אני לא חושב שהכל הסתיים. אבל אנחנו בהחלט עם אצבע על הדופק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שר הביטחון אביגדור ליברמן בביקור ברמת הגולן קצרין ה-11 במאי 2018. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
"ערוכים לכל תרחיש". ליברמן במהלך הסיור/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג

ליברמן התייחס גם למסר שהעביר נשיא איראן חסן רוחאני לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, לפיו ארצו אינה מעוניינת במתיחות חדשה באזור. "זה מסר חשוב ואני מקווה שזה לא מן הפה אל החוץ אלא מסר אמיתי. אנחנו באמת לא מחפשים שום חיכוך ועימות עם אף אחד. אנחנו לא באנו לגבול איראן אלא הם באו לכאן. אם המסר הזה יתורגם למדיניות מעשית אז באמת סוף סוף יש משהו טוב שיוצא מהכיוון ההוא. לגבי כל הנושא של הפצצה המתקתקת, זו מדיניות קבועה שאם מישהו עומד לבצע פיגוע או לשגר טילים נגד מדינת ישראל תמיד נשתדל להקדים אותו".

ראש מועצה אזורית גולן אלי מלכה אמר כי לאחר הערכת מצב ובתיאום והנחיית פיקוד העורף "חוזרים לשגרה מלאה בכל יישובי הגולן ובאתרי התיירות והנופש". עוד הוסיף מלכה כי "אנו מצדיעים למפקדי צה"ל, לוחמיו ומערכת הביטחון, ראינו אתכם במלא העוצמה מגנים על תושבי הגולן ומדינת ישראל". מלכה הודה על שיתוף הפעולה הרציף, על הנחישות והפעילות מדויקת והעוצמתית שאפשרה חזרה מהירה לשגרת החיים. "אנו מזמינים את הציבור בישראל לחזור ולטייל בגולן, ליהנות מהנופים המרהיבים, שמורות הטבע, הנחלים והמעיינות, היקבים ואתרי התיירות שמחכים לכם", סיכם מלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully