וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכשה גור כלבים גזעי - וכשהפסיק לאכול מזון לכלבים גילתה מה הוא באמת

20.5.2018 / 0:03

אישה מסין רכשה גור כלבים מגזע שפיץ יפני בסכום של כמעט 700 שקלים - ורק כשהוא הפסיק לאכול מזון לכלבים וגידל זנב ארוך במיוחד היא הבינה שהוא בעצם לא כלב

Shanxi TV

גברת וואנג הסינית רכשה גור כלבים גזעי בסכום של 140 ליש"ט (כ-680 שקלים) מחנות החיות המקומית - ורק אחרי שלושה חודשים גילתה שהוא למעשה שועל. וואנג חשבה שרכשה גור כלבים מגזע שפיץ יפני, אולם החלה לחשוד שמשהו בו לא בסדר איתו כשהפסיק לאכול מזון לכלבים וגידל פרווה עבה וזנב ארוך במיוחד. היא בעיקר הופתעה שהכלב שלה מעולם לא נבח, אבל גם זה לא הצליח להפיל אצלה את האסימון - עד שהיא לא אימתה את חשדותיה עם עובד גן החיות הסמוך, שאישר בפניה שמדובר בכלל בשועל מבוית.

הכלב המוזר התגלה כשועל. Shanxi TV, אתר רשמי
וואנג גילתה שהכלב שלה הוא למעשה שועל/אתר רשמי, Shanxi TV

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קרב רחוב בין שני בריונים הפך לבדיחה בזכות כלב נלהב במיוחד

לכתבה המלאה

וואנג, שמגיעה מזינזונג שבמחוז שאנשי, נותרה המומה לנוכח התגלית וסיפרה לרשת הטלוויזיה המחוזית שהיא רכשה את הגור מחנות חיות המחמד ביולי האחרון ולא חשדה בכלום, "בהתחלה הוא היה נראה לי כמו כלב רגיל. כשהיה בן שלושה חודשים הפרווה שלו התעבתה, פניו התחדדו וזנבו ארך יותר מזה של כלב רגיל", היא סיפרה, "האכלתי אותו בפירות, חזה עוף ומזון לכלבים, אותו הוא הפסיק לאכול כשהיה בן שלושה חודשים".

הכלב הוא שועל. קרדיט: Shanxi TV, אתר רשמי
הוא הפסיק לאכול מזון לכלבים ורק אז היא הבינה/אתר רשמי, קרדיט: Shanxi TV
הכלב הוא שועל. קרדיט: Shanxi TV, אתר רשמי
זנבו ארך יותר מזה של כלב רגיל/אתר רשמי, קרדיט: Shanxi TV

לפני שנודע לה מה מוצאו האמיתי של הגור, היא אמרה שכשטיילה עם הכלב בפארק, אנשים נבהלו ושמרו ממנה מרחק. לדבריה, כבר אמרו לה בעבר שהיא מסתובבת עם גור שועלים, אבל היא סירבה להאמין, "בעלי כלבים אחרים נבהלו ממנו אז הייתי צריכה ללכת עם רצועה". סאן לטיאן, עובד גן החיות טאי-יואן, אישר שחיית המחמד שלה הוא שועל אחרי שזו פנתה אליו בסוגיה. הוא אמר: "בהתאם לגודל, זה שועל מבוית. הוא נושא ריח בגופו והריח יכול להתחזק ככל שיגדל". נכון להיום, הגור הלבן מגיע לאורך של 30 ס"מ - אולם בבגרותו הוא צפוי להגיע לאורך של עד 60 ס"מ.

לצערה, וואנג נאלצה להיפרד מהגור שלה ולמסור אותו לגן החיות, שם יוכל לקבל תזונה מתאימה ו"לחיות בסביבת גידול טובה יותר", לדבריה. השועל יימצא בהסגר למשך חודש לפני שיוצב במתחם גן החיות. לטיאן הציע לסאן לא להיפרד - ולחזור לבקר, "אם תתגעגעי אליו, בואי לבקר אותו. הוא ודאי ישמח לראות אותך".

כלב שפיץ יפני מול שועל לבן. צילום מסך
מצאו את ההבדלים: מימין כלב שפיץ יפני ומשמאל שועל לבן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully