וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

81 קילו, 1.80 מטר: הכירו את הגורה הגדולה בעולם

7.4.2018 / 0:13

ממדי גופה של הכלבה אופרייטס, בת תשעה חודשים בלבד, גדולים יותר משל ילדי המשפחה של בעליה. היא צורכת כמויות עצומות של אוכל לכלבים ו"מתנהלת כמו אדם מבוגר לכל דבר". פלא שלרבים היא מזכירה בכלל מפלצת קדומה?

Dark Mountain Molossus

ביתו של ג'ארד האוסר, תושב סולט לייק סיטי שביוטה, ארצות הברית, הפך בשבועות האחרונים מוקד עלייה לרגל: הסיבה: בחצר מסתובבת אופרייטס, שנחשבת לכלבה בעלת הממדים הכי גדולים בעולם כיום. היא שוקלת כמעט 82 קילוגרמים, גובהה נושק ל-1.80 מטר, ותאמינו או לא - היא רק בת תשעה חודשים.

"זאת תופעה חד פעמית, משהו שיכול לקרות רק פעם במיליון שנה", סיפר השבוע האוסר ל"ניו יורק פוסט", שגם אליהם התגנבה השמועה על היצור העצום שגדל לו אצל המשפחה המורמונית. "כשהבאתי אותה הביתה כשהייתה גורה, לא האמנתי שתתפתח לממדים כאלו. היא מתנהלת כמו בן אדם מבוגר, ואם היא בורחת, למשל - אין לי מה לעשות. אם אנסה לתפוס אותה בכוח, היא תגרור אותי על הרצפה", הוא מוסיף.

אופרייטס היא כלבה מגזע חדש שנקרא "מולוסוס אמריקאי" - שמבחינה גנטית קרוב מאוד למפלצת קדומה ממסופוטמיה. ביום ממוצע היא בולעת 8 כוסות מלאות של אוכל של כלב, ובבית משפחת האוסר עושה בה שימוש ככלבת שמירה. עד כמה השמירה שלה אפקטיבית? כשהיא עומדת, היא מסוגלת להציץ מבעד לעינית הדלת ולראות מי מתקרב.

האוסר מספר ש"כשאני מטייל איתה ברחוב האנשים נפעמים, ושואלים אותי שוב ושוב איך אני שומר עליה ממושמעת ובשליטה. הם צוחקים ואומרים שאני בטח מאלף נמרים בזמני החופשי.

התענוג של לרכוש כלב מהגזע הזה, אגב, יעלה לכם לא פחות מ-5,000 דולר. מה שבטוח, אחרי שתרכשו לכם אחד כזה, פורצים לא יעזו להתקרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בכלבה

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • גור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully