וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב רחוב בין שני בריונים הפך לבדיחה בזכות כלב נלהב במיוחד

3.5.2018 / 0:09

שני גברים פתחו בקטטה באמצע רחוב הומה אדם, רק שהתקרית המאיימת הפכה במהרה לבדיחה - כשכלב חרמן הצטרף למסיבה והתחיל "לחגוג" על רגליהם

Facebook

שני בריונים שודאי חשבו לעצמם "אני כזה גבר שהתחלתי מכות באמצע הרחוב" לא ציפו שהמוניטין "הגברי" שצברו לעצמם ירד לטמיון בזכות כלב שהחליט לקיים יחסי מין - דווקא עם הרגליים שלהם.

בסרטון שפורסם השבוע ברשתות החברתיות, נראים שני גברים נאבקים זה בזה על המדרכה באמצע רחוב הומה אדם. כשבריונים חסרי שכל מתחילים להכות זה את זה ברחוב, אי אפשר לעצור אותם. עם כל הזעם המצטבר הזה שהופך אותם לחזקים יותר ממה שהם בדרך כלל, אנשים מעדיפים פשוט לתפוס מרחק ולתת להם להתפרע. גם במקרה הזה, נראה שהקהל שצופה בנעשה לא מתערב. לעומתם, כלב חום שבכלל לא מודע לכך שמתנהל לו שם קרב, מחליט לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לחגיגה.

הכלב נראה עולה על אחד מהם ומתחיל לבצע בו את זממו, אולם כשזה מזיז את הרגל, הכלב קופץ על הרגל של הבריון השני וממשיך במעשיו הבוטים לעיני כל. הקהל שעד עכשיו היה מזועזע מהמראות, נראה פתאום מצחקק מהסיטואציה המביכה הזאת.

כלב מפריע לקרב. אתר רשמי
הכלב מפריע לשניים באמצע הקרב והפך את הסיטואציה למצחיקה במיוחד/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית נתבעת על הטרדה מינית של כלב - והיא טוענת שהיא זו שהוטרדה

לכתבה המלאה

נראה שהכלב לא מצליח ממש להרגיע את הרוחות, אולם הקרב ממשיך בקצב איטי יותר, כי בכל זאת, איך אפשר להמשיך להתקוטט עם מישהו - כשכל תשומת הלב מופנת לכלב שמקיים יחסי מין עם הרגל שלך. בסרטון, שלא יודע היכן בדיוק הוא צולם למעט העובדה שהוא מגיע מאירלנד, ניתן לראות עוד ועוד אנשים פותחים את הניידים שלהם ומתעדים את התקרית המביכה.

בתזמון מפתיע, הסצנה הזאת מגיעה בדיוק אחרי תקרית מביכה אחרת בה כלב הואשם בהטרדה מינית של דוגמנית. איש עסקים אמריקאי תבע דוגמנית אינסטגרם בסכום של 1.5 מיליון דולר בטענה שהטרידה מינית את כלבו, טרייר רוסי שחור וגדול בשם הף. הדוגמנית, דיאנה מונירה, טענה מצידה שמדובר בכלל במקרה הפוך - וזה היה דווקא הכלב שהטריד אותה מינית אחריו שבעליו הפציר בו לקיים עמה יחסי מין במהלך הצילומים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • קטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully