וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע יהלום: תייר גנב "אוצר" בשווי חצי מיליון דולר ונעצר בבי"ח

9.5.2018 / 21:43

עובד הבורסה ליהלומים שכח בחנות שקית ובה יהלומים בשווי רב. כשחזר לחפש את האבדה, גילה כי נלקחה מבלי שאיש הבחין. השוטרים גילו במצלמות כי היה זה אזרח אזרבייג'ן המלווה את אביו בטיפול רפואי בישראל

היהולומים שנגנבו על ידי התייר בתל אביב. חטיבת דובר המשטרה
שוטרים רבים חיפשו אחר החשוד. היהלומים שתפסה המשטרה בידי התייר מאזרבייג'ן/חטיבת דובר המשטרה

תייר מאזרבייג'ן נעצר היום (רביעי) בחשד שגנב יהלומים בשווי חצי מילון דולר. במשך יממה פעלו שוטרי מרחב ירקון במשטרת תל אביב לאיתור שקית עם יהלומים בשווי של יותר מ-550 אלף דולר אותם איבד אתמול עובד הבורסה ליהלומים ברמת גן.

העובד יצא מהבורסה ובידו שקית גדולה עם יהלומים, הוא הגיע לחנות להמרת כספים ברחוב ויצמן בתל אביב בסמוך לבית החולים איכילוב. העובד הניח את השקית עם היהלומים על הדלפק כשהמיר מטבע במקום ומיד אחר כך יצא מהמקום, תוך שהוא שוכח את השקית עם התכולה היקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
15 שנות מאסר לתושב איתמר שהורשע בהריגת פלסטיני ונמלט מהארץ
"עושים הבדלה?", "מה קוד הלבוש בביה"ס?": השאלון לבנות דתיות בצה"ל נחשף
הרמטכ"ל ביטל השתתפותו בכנס הרצליה; כחלון: "מתיחות שלא ידענו שנים"

היהולומים שנגנבו על ידי התייר בתל אביב. חטיבת דובר המשטרה
היהלומים שתפסה המשטרה בידי התייר מאזרבייג'ן/חטיבת דובר המשטרה

לאחר דקות, כשהבחין כי שכח את היהלומים הוא שב בריצה לחנות אולם נדהם לגלות כי שקית היהלומים נעלמה כלא היתה, ומיהר להזעיק את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום צפו במצלמות האבטחה וזיהו גבר שלא היה מוכר לאיש שנכנס לחנות. החשוד לקח את השקית, נכנס לתא השירותים בחנות סמוכה כדי לבדוק את תכולתה ונעלם מהמקום.

השוטרים תשאלו את בעל החנות להמרת כספים, וכן בעלי עסקים סמוכים אך איש לא ידע להצביע על זהות האיש שלקח את שקית היהלומים. בעל החנות סיפר כי האיש דיבר רוסית בלבד.

בשלב הזה העריכו במשטרה כי האיש הוא תייר מרפא שייתכן שמקבל טיפול רפואי בבית החולים איכילוב. לאחר בדיקה בבית החולים אותר האיש שהגיע מאזרבייג'אן יחד עם אביו שאושפז לקבלת טיפול. התייר נעצר וברשותו נמצאה שקית היהלומים.

  • עוד באותו נושא:
  • גניבות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully