וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: מקיימים מדיניות של הקם להורגך - השכם להורגו לגבי איראן

שר החינוך נאם ברקע הדיווחים על תקיפה בסוריה, ואמר כי ישראל לא תאפשר לאויביה להשיג יכולות שיאפשרו פגיעה בה. "לא נטמון את הראש באדמה ולא נתעלם מהמציאות", אמר ואף שיבח את ראש הממשלה על עקביותו בנושא האיראני: "המלגלגים והמבקרים צריכים להודות לו היום"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביעד בללי

שר החינוך נפתלי בנט הביע הבוקר (רביעי) תמיכה בהחלטתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בדבר פרישת ארצו מהסכם הגרעין עם איראן. הוא גם התייחס למתיחות באזור סוריה, ברקע הדיווחים על תקיפה בבסיס צבאי איראני סמוך לדמשק וטען כי ישראל לא תאפשר לאויביה להשיג יכולת לפגוע בה. "אנו מקיימים מדיניות של הקם להרגך - השכם להרגו לגבי איראן", אמר בנט. "לא נטמון את הראש באדמה ולא נתעלם מהמציאות".

כלי התקשורת בסוריה דיווחו אתמול כי כמה שעות לאחר הכרזת טראמפ, חיל האוויר תקף בסיס צבאי באזור אל-כיסווה שבפרברי דמשק. במהלך נאומו בוועידת מועצות התלמידים באוניברסיטת בר אילן, אמר בנט כי ישראל חזקה ונחושה יותר מאיראן. "הסיבה לכך היא משום שעבור האיראנים, המלחמה הזו מרוחקת כ-1,600 ק"מ מביתם, בעוד שעבורנו זו מלחמה על החיים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מתקפת המנע בסוריה חשפה את האיראנים - ודחתה זמנית התנגשות חזיתית
"מוות לאמריקה": מחוקקים באיראן הציתו דגלים בבית הפרלמנט
התקיפה בסוריה: "טילים איראניים הושמדו בבסיס שהופצץ; 9 נהרגו"

שר החינוך, נפתלי בנט במהלך נאומו בוועידה הארצית של מועצת התלמידים והנוער בבר אילן. ניב אהרונסון
"לא נטמון את הראש". השר בנט במהלך הכנס בבר אילן, היום/ניב אהרונסון

בנט אף שיבח את נתניהו על מאבקו ארוך השנים בגרעין האיראני, לאחר שלדבריו דבק בעקביות ובנחישות בנושא. "במשך כל כך הרבה שנים לגלגו וזלזלו בראש הממשלה ובמדיניות העקבית שלו בעניין איראן, נדמה לי שהיום העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר", טען. "אני חושב ששא המלגלגים והמבקרים יגידו לו תודה רבה".

בדיווחים אודות התקיפה, הארגון הסורי לזכויות אדם טען כי תשעה לוחמים משורות הכוחות הנאמנים למשטר, בהם אנשי משמרות המהפכה, נהרגו בתקיפה שבה הושמדו טילים שהיו שייכים לאיראן או לחיזבאללה. בעבר כבר דווח על תקיפות של ישראל באזור הבסיס, המשמש גם את פעילות הכוחות השיעיים שמפעילים משמרות המהפכה במדינה. בישראל לא הגיבו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיצוץ באזור אל-כיסווה, דמשק, סוריה, 8 במאי 2018. מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד הפיצוץ בסוריה, אמש/מערכת וואלה! NEWS

לטענת גורם במשטרו של בשאר אסד, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א, מערכות ההגנה האווירית יירטו שני טילים ששוגרו לעבר הבסיס. גורם בברית האזורית הנלחמת לצדו של אסד אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי לא היו נפגעים בתקיפה, אך בהמשך טען גורם סורי כי שני אזרחים נהרגו.

בסאנ"א וברשת אל-מיאדין דווח על פיצוצים עזים שנשמעו באזור. בתיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות נראית אש ועשן רבים המיתמרים מהאזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully