וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטים במיליון שקל ב-4 דקות: תיעוד פריצה כפולה לחנות היוקרה

6.5.2018 / 12:34

העסק המשפחתי של עדי גני ברמת גן נפרץ פעמיים בתוך שבוע. בתיעוד נראים הגנבים כשהם בוזזים את מדפי התכשיטים, ונמלטים. "הפכנו למטרה של הפורצים, הם לא יעזבו אותנו עכשיו", אומר עדי, שקיבל החלטה לסגור את העסק מחשש לפריצות נוספות

צילום: אור רביד, עריכה: תום זואילי

בתוך פחות משבוע - נפרץ העסק המשפחתי פעמיים. "לפנות בוקר, ב-04:55, נכנסה חוליית פורצים וגנבה כל מה שעלה בידה", מספר עדי גני, בעלי העסק המשפחתי "היהלום הכחול" לתכשיטים ברמת גן. "הם ניתצו את הדלת, ריסקו את עמדות התכשיטים, שברו את ארונות השעונים, וגנבו ברוע לב טהור תכשיטי זהב ואת היהלומים היקרים שאנחנו מוכרים בחנות המשפחתי יותר מ-25 שנה", אמר שעות מעטות לאחר שנפל קורבן לפריצה השנייה.

להערכת גני, הפורצים שלשלו לכיסם תכשיטים ושעוני יוקרה בשווי מוערך של כמיליון שקלים. "הפכנו למטרה של הפורצים הם לא יעזבו אותנו עכשיו, אחרי הלילה קיבלנו החלטה, לקפל ולסגור את העסק, הגנבים יותר לא יעזבו אותנו, מה אנחנו צריכים את זה, כואב הלב". לדבריו, מצפייה במצלמות האבטחה בחנות, מדובר באותה חוליית פורצים מיומנת שהגיע לחנות לפני שבוע. "הם הכירו את החנות ממש טוב, הם הגיעו לסיים את העבודה, הפכנו לטרף קל".

עוד בוואלה! NEWS:
הילד שגילה אוצר שאימת את אגדת המלך "כחול השן"
מעסקאות הענק לחטיבה המובחרת: המנהל שעושה חודשיים מילואים בשנה
מגטו לודז' לשבי המצרי: ניצול השואה שהקדיש את חייו לתיעוד ולהנצחה

חנות התכשיטים "היהלום הכחול" ברמת גן נפרצה פעמיים בתוך שבועיים. עדי בעל החנות, מערכת וואלה! NEWS
הפריצה תועדה במצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS, עדי בעל החנות

בשבוע שעבר גני סיפר כי "ב-04:20 קיבלנו התראה חמה על אירוע חריג בתוך החנות. עדכנו אותי שמספר אנשים פרצו לחנות ובתוך ארבע דקות רמסו את כל מה שבנינו במו ידינו, וגנבו את כל מה שהיה בתצוגה. כואב לראות במצלמות האבטחה, דקה אחר דקה, את ההרס שהם גורמים למפעל חיי. אנחנו מרגישים לא בטוחים, ובנס אף אחד לא היה בחנות ושילם בחיים. הנה, לאחד החברים שלנו הגיעו שודדים עם נשק מזוין".

הפריצה הראשונה אירעה ברביעי שעבר. שלושה רעולי פנים ניתצו את דלת החנות במרכז המסחרי הסמוך לקניון איילון, כשבידיהם לומים וכלים כבדים. הם גנבו את התכשיטים, ולאחר דקות בודדות נמלטו מהזירה בעזרת רכב מילוט שהמתין להם בסמוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"אתה מקים משהו בשתי ידיים - ומגיע אדם שמנתץ את מפעל חייך"

בעקבות הפריצה נפתחה חקירה, והשוטרים שהגיעו דקות ספורות לחנות לאחר שנמלטו השודדים, החלו באיסוף ראיות ובביצוע פעולות חקירה נוספות. הלילה הספיקו לחולייה שלוש דקות. "אני כבר הייתי במקום תוך דקות בודדות ברגע שקיבלנו את ההתראה על שוד, אבל זה היה מאוחר מדי, הפורצים המיומנים כבר הספיקו להסתלק עם השלל".

משפחתו של גני קיבלה בצורה קשה את ההודעה על הפריצות ואובדן הרכוש הרב "הילדים בכו, ואנחנו שאלנו למה זה מגיע לנו? אנחנו לא כאלה שמחפשים בעיות, לא מסוכסכים עם אף אחד. קיבלנו החלטה לסגור את העסק, הפכנו למטרה קלה לפורצים, הם לא יעזבו אותנו. אתה מקים משהו בשתי ידיים, שומר על החוק ובארבע דקות, מגיע אדם ומנתץ את מפעל חייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully