וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ בחנות מותגים בשרון: מתחזים גנבו סחורה - שהעובדות ארזו עבורם

5.5.2018 / 13:50

חנות בגדים חדשה ספגה מהלומה של יותר מחצי מיליון שקלים בגלל שיחת טלפון תמימה לעובדותיה, לכאורה מבנו של בעלי החנות. כשהבן האמיתי הגיע למקום וראה לנגד עיניו את המדפים הריקים - הוא הבין כי הם נפלו קורבן לתרמית

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

שבועיים בלבד אחרי פתיחתה של חנות מותגים במתחם קניות יוקרתי בצפון השרון, אלמונים הצליחו שלשום (חמישי) להוציא ממנה מאות פריטי לבוש מתוצרת החברות המובילות פול אנד שארק, טומי הילפיגר, הוגו בוס, ג'ורג'ו ארמני ועוד. העבריינים ניצלו את היעדרו הזמני של בעלי החנות על מנת להערים על העובדות, וגרמו להן לארוז עבורם את פריטי היוקרה בשווי מוערך של כ-600 אלף שקלים. בעלי החנות לא היו מבוטחים וספגו מכה כלכלית קשה וכואבת.

האירוע החל כשבעלי החנות, א', יצא לסידורים בתל אביב והשאיר את שתי העובדות שלו בחנות, שעליה עמל ימים ולילות בחודשים האחרונים. סמוך לשעה 12:00 התקשר אליו אדם ממספר מזוהה, שהציג את עצמו כשמעון, איש המזגנים של המתחם, וטען שעליו לבצע ביקורת בחנות. א' השיב לו כי החנות פתוחה וכי הוא יכול לגשת אליה, אולם חשדו התעורר והוא התקשר מיד לקב"ט המתחם וסיפר לו שקיבל שיחה מוזרה כביכול מאיש המזגנים, מסר לו את מספר הטלפון שממנה התבצעה השיחה ודרש ממנו לבדוק האם אכן מדובר בבדיקה שגרתית.

עוד בוואלה! NEWS
נזק של מאות אלפי שקלים: ערימות חציר הוצתו בשדות קיבוץ אפיקים
טראמפ בכנס ה-NRA: "הזכות לשאת נשק לא תיפגע כל עוד אני נשיא"
הפריצה לכרם שלום הייתה פרומו: חמאס מאותת לצה"ל לקראת הפגנת הנכבה

פריצה בחדרה. מערכת וואלה! NEWS
הציג את עצמו כבנו של בעל החנות. עוזב את החנות עם שקיות הבגדים/מערכת וואלה! NEWS

כעבור זמן קצר התקשר לעובדות החנות אדם שהציג את עצמו כבנו של בעלי החנות, פנה אליהן בסמכותיות והודיע להן כי מיד יגיעו נציגיו במטרה להחליף את כל הקולקציה של החנות לקולקציה חדישה יותר. הוא הנחה אותן מה להוריד מהמדפים ולארוז בשקיות גדולות.

במקביל לשיחה הטלפונית עם העובדות, הגיע לחנות אדם, שנראה בווידיאו בחולצה אפורה, והחל להעמיס לרכבו את מאות הפריטים שנארזו עבורו. כך, במשך שעתיים, המתחזה הנחה את העובדות מרחוק לארוז את אותם הפריטים, תוך שהוא מתמקד במוצרי יוקרה, בזמן ששליחו הולך לחנות ושב ממנה מספר רב של פעמים על מנת להעמיס את השקיות לרכבו.

בשלב מסוים דרש האדם שהתחזה לבנו של הבעלים ושוחח טלפונית עם העובדות במקום להוציא את כל הפדיון מהקופה ולמסור לאותו אדם ששהה בחנות והעמיס את פרטי הלבוש, העובדת שסברה כי מדובר בבנו של הבעלים עשתה כך ומסרה לו את מאות השקלים שהיו בקופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פריצה בחדרה. מערכת וואלה! NEWS
עוזב את החנות עם שקי הביגוד היוקרתי/מערכת וואלה! NEWS

סמוך לשעה 16:00 הגיע לחנות בנו האמיתי של א', בעל החנות, ונדהם לגלות מדפים ריקים ומארזי בגדים שהמתינו לאותו אדם בחולצה אפורה. הוא שאל את העובדות לפשר העניין, ואלה טענו בפניו שהדבר נעשה בהוראת בנו של הבעלים שנמצא איתן על הקו. הוא, מצדו, טען שמישהו מתחזה לו והבין כי מדובר בתרגיל נוכלות.

משהבחין בבנו של הבעלים, העבריין שהעמיס את הפריטים נזהר שלא להיתקל בו על אף שהמתינו לו עוד עשרות פריטים שהעובדות ארזו עבורו. במקביל, הבן ההמום התקשר לאביו וסיפר לו כי הם נפלו קורבן לתרגיל עוקץ. א' מיהר להגיע לחנות והזעיק את המשטרה, שפתחה בחקירת המקרה.

(עדכון ראשון: 12:35)

פריצה בחדרה. מערכת וואלה! NEWS
יוצא מהחנות עם שקיות הבגדים היוקרתיים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully