וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק במצב קשה לאחר שבגופו התגלה קנאביס בכמות גבוהה

בן השנה פונה לבית החולים הר הצופים בירושלים ובבדיקה נמצאו בגופו הסם בכמות גבוהה. אביו של התינוק תושב מזרח ירושלים עוכב לחקירה

בבית החולים "הדסה", הר הצופים, המטפל בתינוקת שננטשה בירושלים. יואב דודקביץ'
הובהל במצב קשה כשהוא שקוע ואפאטי. מיון הדסה הר הצופים/יואב דודקביץ'

תינוק בן שנה אושפז הלילה (שישי) במצב קשה בבית החולים הדסה הר הצופים. בבדיקת דם שבוצעה לתינוק במוסד הרפואי נמצא קנאביס בכמות גבוהה בגופו. בעקבות הדיווח שהתקבל במשטרה עוכב אביו של התינוק תושב מזרח ירושלים לחקירה.

מבית החולים נמסר כי התינוק הובהל על ידי הוריו כשהוא שקוע ואפאטי והוא פונה לטיפול ביחידה לטיפול נמרץ ילדים במצב יציב.

עוד בוואלה! NEWS:
בלי פתרון לעפיפונים: צה"ל נערך לקראת שישי נוסף של הפגנות בעזה
"כל המנייק שרמוטות": צעיר נעצר לאחר שקילל שוטר שרשם לו דוח
חסימות ועומסים: כל מה שצריך לדעת על מרוץ ג'ירו ד'איטליה

ג'וינטים של מריחואנה. ShutterStock
נמצא בגופו קנאביס בכמות גבוהה/ShutterStock

לפני כשבוע וחצי פונה תינוק בן 10 חודשים מיישוב בעמק במצב קשה למרכז רפואי העמק בשל הרעלת קנאביס. תחילה התינוק הובא לבית החולים הצרפתי בנצרת, לאחר שהתבררה חומרת מצבו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ במרכז רפואי העמק. התינוק היה בהכרה מעורפלת, ונשימתו שטחית עד כדי הפסקות בנשימה.

הוריו לא ידעו להסביר מה קדם להידרדרות במצבו והועלה חשד כי הוא סובל מדלקת של המוח או אפילו מחבלת ראש. בהמשך סיפרו כי מוקדם יותר ראו אותו מכניס בדל סיגריית קאביס לפיו וכנראה שהסם שבלע גרם להידרדרות המהירה במצבו.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ד"ר גור זמיר אמר אז כי "התופעות מהן סובל התינוק אכן מתאימות להרעלת קנאביס שנגרמת כתוצאה ממינון גבוה של החומר הפעיל בצמח - THC הגורם לדיכוי הנשימה". בדיקות מעבדה שנלקחו משתן של הפעוט תמכו בכך שמדובר בהרעלת קנאביס. לדברי ד"ר זמיר, התינוק הגיע לבית החולים כשהוא במצב של סכנת חיים בשל הפסקות נשימה. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים תוך קבלת טיפול תומך בנוזלים, והצוות עוקב אחר מצבו הנשימתי. ד"ר זמיר הוסיף כי "לא ברורה כמות הקנאביס שבלע, עלולות להיות לכך השלכות גם ב-24 השעות הקרובות". לפי שעה מצבו של הפעוט יציב. האירוע דווח למשטרה ובנוסף עובדת סוציאלית של בית החולים עירבה את פקידת הסעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully